Αποτελέσματα live αναζήτησης

Αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1007466 ΕΞ 2015/21.1.2015 Τροποποίηση και συμπλήρωση της αριθ. Δ6Α 1036682 ΕΞ2014/25-2-2014 (Β' 478 και 558) απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, όπως ισχύει, περί μεταβίβασης αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότησης υπογραφής «Με εντολή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων» σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης


Δημοσιεύθηκε στις : [ 26-01-2015 ]
Κατηγορία: Οργάνωσης - Επιχειρησιακού Σχεδιασμού

Αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1007466 ΕΞ 2015/21.1.2015
Τροποποίηση και συμπλήρωση της αριθ. Δ6Α 1036682 ΕΞ2014/25-2-2014 (Β' 478 και 558) απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, όπως ισχύει, περί μεταβίβασης αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότησης υπογραφής «Με εντολή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων» σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης


Αθήνα, 21 Ιανουαρίου 2015
Αρ. Πρωτ: Δ.ΟΡΓ.Α 1007466ΕΞ2015

(ΦΕΚ Β' 187/23-01-2015)

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

1. ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ και ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Α΄
Ταχ. Δ/νση : Λεωχάρους 2
Ταχ. Κώδικας: 10184 ΑΘΗΝΑ
Πληροφορίες: Σ. Σωμαρακάκη
Τηλ.: 210 3222386
Fax: 210 3230829

2. ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Α. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
α) ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Α΄ - ΑΜΕΣΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ Β΄- ΦΟΡΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ
β) ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Γ΄- ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ
ΤΜΗΜΑ Β΄-ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ
Β. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΛΕΓΧΩΝ

ΘΕΜΑ: «Τροποποίηση και συμπλήρωση της αριθ. Δ6Α 1036682 ΕΞ2014/25-2-2014 (Β΄ 478 και 558) απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, όπως ισχύει, περί μεταβίβασης αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότησης υπογραφής “Με εντολή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων” σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης».

Α Π Ο Φ Α Σ Η
Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:

α) Του Ν. 4174/2013 (Α' 170) «Φορολογικές διαδικασίες και άλλες διατάξεις» και ειδικότερα του άρθρου 4 αυτού, όπως ισχύουν.

β) Της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν.Δ. 356/1974 (Α' 90) «Κώδικας Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων», όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 7 του Ν. 4224/2013 (Α' 288) «Κυβερνητικό Συμβούλιο Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους Ελληνικό Επενδυτικό Ταμείο Αξιοποίησης Περιουσίας του Δημοσίου και άλλες επείγουσες διατάξεις.», σε συνδυασμό με τις παρ. 8 και 9 του άρθρου 8 του τελευταίου.

γ) Της υποπαραγράφου Ε.2 της παρ. Ε' του άρθρου πρώτου του Ν. 4093/2012 (Α' 222) «Έγκριση Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016. Επείγοντα μέτρα εφαρμογής του Ν. 4046/2012 και του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Πολιτικής 20132016», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει.

δ) Της υποπαραγράφου δ' της παρ. 7 του άρθρου 34 του Ν. 4141/2013 (Α' 81) «Επενδυτικά εργαλεία ανάπτυξης, παροχή πιστώσεων και άλλες διατάξεις», όπως προστέθηκε με τις διατάξεις της περ. 7 της υποπαραγράφου Δ1 της παραγράφου Δ του άρθρου πρώτου του Ν. 4152/2013 (Α' 107) «Επείγοντα μέτρα εφαρμογής των νόμων 4046/2012, 4093/2012 και 4127/2013».

ε) Της παρ. 9 του άρθρου 13 του Ν. 4111/2013 (Α' 18) «Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, τροποποιήσεις του Ν. 4093/2012, και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις».

στ) Των άρθρων 50, 51, 54 και 90 του Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και Κυβερνητικά Όργανα, ο οποίος κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α' 98) «Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα».

ζ) Της αριθ. Δ6Α 1058824 ΕΞ 2014/8.4.2014 (Β' 865, 1079 και 1846) απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, με θέμα «Ανακαθορισμός της εσωτερικής διάρθρωσης και των αρμοδιοτήτων οργανικών μονάδων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών και μετονομασία ορισμένων από αυτές», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

η) Του π.δ. 111/2014 « Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομικών» (Α'178), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

θ) Του άρθρου 39 του Ν. 1914/1990 (Α' 178) «Εκσυγχρονισμός και ανάπτυξη του δημοσίου τομέα και της κεφαλαιαγοράς, φορολογικές ρυθμίσεις και άλλες διατάξεις».

ι) Της υποπαραγράφου 3 της παραγράφου Ε' του άρθρου πρώτου του Ν. 4254/2014 (Α' 85) «Μέτρα στήριξης και ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας στο πλαίσιο εφαρμογής του Ν. 4046/2012 και άλλες διατάξεις.».

ια) Του άρθρου 81 του Ν. 1892/1990 (Α' 101) «Για τον εκσυγχρονισμό και την Ανάπτυξη και άλλες διατάξεις».

2.    Την αριθ. 1086421/2042/0006/30.11.1990 (Β' 756) κοινή απόφαση των Υπουργών Προεδρίας της Κυβέρνησης και Οικονομικών «Εξαίρεση διοικητικών πράξεων ή εγγράφων του Υπουργείου Οικονομικών από τον περιορισμό των υπογραφών της παρ. 1 του άρθρου 81 του Ν. 1892/1990».

3.    Την αριθ. 20 της 25-06-2014 (ΥΟΔΔ 360) πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου «Επιλογή και διορισμός Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών».

4.    Την αριθ. Δ6Α 1015213 ΕΞ 2013/28.1.2013 (Β' 130 και 372) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού Οικονομικών «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», όπως τροποποιήθηκε με τις αριθ. Δ6Α 1125239 ΕΞ 2013/8.8.2013 (Β'2003) και Δ6Α 1196756 ΕΞ 2013/23.12.2013 (Β' 3317) όμοιες.

5.    Την αριθ. Δ6Α 1077285 ΕΞ 2014/15.5.2014 (Β' 1266) απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, με θέμα «Συμπλήρωση και Κωδικοποίηση των αρμοδιοτήτων των Γραφείων Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (Γ.Ε.Φ.)/ που λειτουργούν εκτός του κεντρικού κτιρίου στέγασης των Δ.Ο.Υ., στις έδρες ή περιοχές Δήμων».

6.    Την αριθ. Δ6Α 1036682 ΕΞ/2014 25.2.2014 (Β' 478 και 558) απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, με θέμα «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότηση υπογραφής "Με εντολή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων" σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης», όπως τροποποιήθηκε με τις αριθ. Δ6Α 1054391 ΕΞ 2014/1.4.2014 (Β' 796), Δ6Α 1067875 ΕΞ 29.4.2014 (Β' 1076), Δ6Α 1069655 ΕΞ 2.5.2014 (Β' 1227), Δ6Α 1109983 ΕΞ 25.7.2014 (Β' 2096), Δ.ΟΡΓ.Α 1164268 ΕΞ 2014/11.12.2014 (Β' 3365) και Δ.ΟΡΓ.Α 1170561 ΕΞ 2014/30.12.2014 (Β' 3586) όμοιες.

7.    α) Τα έγγραφα αριθ.: αα) Δ12Γ 1168530 ΕΞ2014/19-12-2014 της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (Γ.Γ.Δ.Ε.) - Διεύθυνση Εφαρμογής της Φορολογικής Πολιτικής και Νομοθεσίας - Υποδιεύθυνση Άμεσης Φορολογίας - Τμήμα Β'-Φόρου Εισοδήματος Νομικών Προσώπων.
ββ) Δ13Β 1004015ΕΞ2015/13-1-2015 (σε Ορθή Επανάληψη) της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Γ.Γ.Δ.Ε. - Διεύθυνση Εφαρμογής της Φορολογικής Πολιτικής και Νομοθεσίας - Υποδιεύθυνση Γ-' Φορολογίας Κεφαλαίου - Τμήμα Β'-Φορολογίας Μεταβίβασης Κεφαλαίου.
β) Τα μηνύματα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας της Διεύθυνσης Οργάνωσης της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού προς τις αρμόδιες Υπηρεσίες της Γ.Γ.Δ.Ε., καθώς και τα μηνύματα:
αα) τα από 22-12-2014 και 16-1-2015 του Τμήματος Β'- Φόρου Εισοδήματος Νομικών Προσώπων της Υποδιεύθυνσης Άμεσης Φορολογίας της Διεύθυνσης Εφαρμογής της Φορολογικής Πολιτικής και Νομοθεσίας της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Γ.Γ.Δ.Ε.,
ββ) το από 19-1-2015 της Διεύθυνσης Ελέγχων της ίδιας Γενικής Διεύθυνσης,
γγ) το από 19-1-2015 της Διεύθυνσης Εισπράξεων της ίδιας Γενικής Διεύθυνσης,
δδ) το από 19-1-2015 του Τμήματος Β'-Φορολογίας Μεταβίβασης Κεφαλαίου της Υποδιεύθυνσης Γ-' Φορολογίας Κεφαλαίου της Διεύθυνσης Εφαρμογής της Φορολογικής Πολιτικής και Νομοθεσίας.

8.    Το γεγονός ότι, από τις διατάξεις της απόφασης αυτής, δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού,

αποφασίζουμε:

I. Τροποποιούμε και συμπληρώνουμε τον Πίνακα του άρθρου 1 της αριθ. Δ6Α 1036682 ΕΞ/2014 25.2.2014 (Β' 478 και 558) απόφασής μας, με θέμα «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότηση υπογραφής "Με εντολή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων" σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, ως κατωτέρω:

α) Αντικαθιστούμε το δεύτερο εδάφιο της υποπερίπτωσης Α5 της στήλης 5 της περίπτωσης 12, ως εξής:
«Εφόσον το ύψος των ακαθάριστων εσόδων του φορολογουμένου είναι μεγαλύτερο των είκοσι εκατομμυρίων (20.000.000) ευρώ κατά την διαχειριστική περίοδο που έκλεισε εντός του έτους 2012 ή σε επόμενο έτος, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. Πλοίων Πειραιά.»

β) Προσθέτουμε δεύτερο και τρίτο εδάφιο στις εξαιρέσεις της στήλης 5, με α/α 9 της περίπτωσης 100 και α/α 7 της περίπτωσης 101, ως εξής:
«Αν στην περιοχή, στην οποία βρίσκεται το ακίνητο, εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 41 του Ν. 1249/1982 (Α' 43) και μόνο αν η παραλαβή της δήλωσης κατά το προηγούμενο εδάφιο είναι προδήλως δυσχερής, μπορεί να παραληφθεί η δήλωση του φόρου μεταβίβασης από υπάλληλο, που παραλαμβάνει τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος του αγοραστή και, σε περίπτωση που η Δ.Ο.Υ. δεν έχει αρμοδιότητα για θέματα φορολογίας μεταβίβασης ακινήτων, η δήλωση παραλαμβάνεται από υπάλληλο οποιασδήποτε άλλης Δ.Ο.Υ., η οποία έχει την αρμοδιότητα αυτή.
Στην περίπτωση Δ.Ο.Υ., στην οποία υπάγεται Γραφείο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (Γ.Ε.Φ.), η δήλωση φόρου μεταβίβασης ακινήτων μπορεί να παραλαμβάνεται και από τον υπάλληλο του Γ.Ε.Φ., κατά παρέκκλιση της διαδικασίας, που ορίζεται στην αριθ. Δ6Α 1077285 ΕΞ 2014/15.5.2014 (Β' 1266 και 1392) απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων».

γ) Προσθέτουμε τρίτο εδάφιο στο τέλος της εξαίρεσης με α/α 6 στην στήλη 5 της περίπτωσης 101, ως εξής: «Τέλος, για τις επιχειρήσεις του προηγούμενου εδαφίου, εφόσον το ύψος των ακαθάριστων εσόδων τους είναι μεγαλύτερο των είκοσι εκατομμυρίων (20.000.000) ευρώ κατά την διαχειριστική περίοδο που έκλεισε εντός του έτους 2012 ή σε επόμενο έτος, οποιοσδήποτε υπάλληλος της Δ.Ο.Υ. Πλοίων Πειραιά.».

δ) Προσθέτουμε τρίτο εδάφιο στο τέλος της υποπερίπτωσης 3 στην στήλη 5 της περίπτωσης 115, ως εξής: «Τέλος, για τις επιχειρήσεις του προηγούμενου εδαφίου, εφόσον το ύψος των ακαθάριστων εσόδων τους είναι μεγαλύτερο των είκοσι εκατομμυρίων (20.000.000) ευρώ κατά την διαχειριστική περίοδο που έκλεισε εντός του έτους 2012 ή σε επόμενο έτος, υπάλληλος του Τμήματος Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Πλοίων Πειραιά.».

ε) Προσθέτουμε πέμπτο εδάφιο στο τέλος της στήλης 5 της περίπτωσης 126, ως εξής:
«Κατ' εξαίρεση, για τα πλοία των επιχειρήσεων εκμετάλλευσης αυτών, εφόσον το ύψος των ακαθάριστων εσόδων τους είναι μεγαλύτερο των είκοσι εκατομμυρίων (20.000.000) ευρώ κατά την διαχειριστική περίοδο που έκλεισε εντός του έτους 2012 ή σε επόμενο έτος, υπάλληλος της Δ.Ο.Υ. Πλοίων Πειραιά.».

στ) Προσθέτουμε νέα περίπτωση με α/α 141, που έπεται της περίπτωσης 140, ως εξής:



(Βλέπε συνημμένο αρχείο)

III. Οι διατάξεις που ορίζουν ως αρμόδιο όργανο τον Προϊστάμενο του Αυτοτελούς Τμήματος Επανεξέτασης, Νομικής και Διοικητικής Υποστήριξης της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών ισχύουν από 01/04/2015 και μέχρι την ημερομηνία αυτή οι αρμοδιότητες ασκούνται από το όργανο της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών που έχει ορισθεί ως αρμόδιο με την αριθ. Δ.ΟΡΓ.Α 1164268 ΕΞ 2014/11.12.2014 (Β΄ 3365) απόφασή μας.

IV. α) Οι Προϊστάμενοι των Δ.Ο.Υ. όλης της Επικράτειας που έχουν αρχείο που πρέπει να μεταφερθεί στην Δ.Ο.Υ. Πλοίων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρούσα απόφαση, υποχρεούνται να προβούν, αμέσως, στις απαιτούμενες ενέργειες και, το αργότερο εντός ενός (1) μηνός από την δημοσίευση αυτής, να αποστείλουν το σχετικό αρχείο, το οποίο θα παραδώσουν με την σύνταξη πρωτόκολλου παράδοσης−παραλαβής, υπογεγραμμένου από τους Προϊσταμένους και των δύο (2) Υπηρεσιών και να το κοινοποιήσουν στην Διεύθυνση Οργάνωσης της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού.

β) Επισημαίνεται ότι όσες Δ.Ο.Υ. δεν έχουν στείλει, ακόμη, το αρχείο που έπρεπε να μεταφερθεί, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων της αριθ. Δ6Α 1036682 ΕΞ/2014 25.2.2014 (Β΄ 478 και 558) απόφασής μας, υποχρεούνται, επίσης, να το έχουν στείλει το αργότερο εντός ενός (1) μηνός από την δημοσίευση της παρούσας στην Δ.Ο.Υ. Πλοίων, με τον τρόπο που αναφέρεται στην υποπαράγραφο α΄ της παρούσας παραγράφου.

γ) Σε περίπτωση που υπάρχει αρχείο προς εκκαθάριση θα πρέπει πριν από την παράδοσή του στην Δ.Ο.Υ. Πλοίων να γίνουν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων των π.δ. 162/1979 (Α΄ 42) «Περί εκκαθαρίσεως των αρχείων των Δημοσίων Υπηρεσιών» και 276/2000 (Α΄ 226) «Εκκαθάριση αρχείων των Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών», προκειμένου να μην μεταφερθεί άχρηστο αρχείο στην προαναφερθείσα Δ.Ο.Υ.

V. Κατά τα λοιπά ισχύει η αριθ. Δ6Α 1036682 ΕΞ/2014 25.2.2014 (Β΄ 478 και 558) απόφασή μας, όπως τροποποιήθηκε με τις αριθ. Δ6Α 1054391 ΕΞ 2014/1.4.2014 (Β' 796), Δ6Α 1067875 ΕΞ 29.4.2014 (Β' 1076), Δ6Α 1069655 ΕΞ 2.5.2014 (Β' 1227), Δ6Α 1109983 ΕΞ 25.7.2014 (Β' 2096), Δ.ΟΡΓ.Α 1164268 ΕΞ 2014/11.12.2014 (Β' 3365) και Δ.ΟΡΓ.Α 1170561 ΕΞ 2014/30.12.2014 (Β΄ 3586) όμοιες.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.



Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΑΒΒΑΪΔΟΥ

ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ
Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤOY AYΤΟΤΕΛΟΥΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Συνημμένα:

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Προσωπικές σημειώσεις για αυτή την απόφαση

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Πρόσφατες αποφάσεις στην κατηγορία

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης