Αποτελέσματα live αναζήτησης

Αριθμ. Δ6Α 1109983 ΕΞ 25.7.2014 Τροποποίηση και συμπλήρωση της αριθμ. Δ6Α 1036682 ΕΞ2014/25-2-2014 (Β' 478 και 558) απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, όπως ισχύει, περί μεταβίβασης αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότησης υπογραφής «Με Εντολή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων» σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης


Δημοσιεύθηκε στις : [ 01-08-2014 ]
Κατηγορία: Οργάνωσης - Επιχειρησιακού Σχεδιασμού

Αριθμ. Δ6Α 1109983 ΕΞ 25.7.2014
Τροποποίηση και συμπλήρωση της αριθμ. Δ6Α 1036682 ΕΞ2014/25-2-2014 (Β' 478 και 558) απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, όπως ισχύει, περί μεταβίβασης αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότησης υπογραφής «Με Εντολή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων» σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης


Αθήνα, 25 Ιουλίου 2014
Αρ. Πρωτ: Δ6Α 1109983 ΕΞ2014

(ΦΕΚ Β' 2096/31-07-2014)

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

1. ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ και ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Α΄

Ταχ. Δ/νση : Λεωχάρους 2
Ταχ. Κώδικας: 10184 ΑΘΗΝΑ
Πληροφορίες:
Τηλ.: 210 3222386
Fax: 210 3230829

2. ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
α) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΛΕΓΧΩΝ
β) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΩΝ
γ) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗΣ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ
δ) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ

ΘΕΜΑ: «Τροποποίηση και συμπλήρωση της αριθ. Δ6Α 1036682 ΕΞ2014/25-2-2014 (Β΄ 478 και 558) απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, όπως ισχύει, περί μεταβίβασης αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότησης υπογραφής “Με Εντολή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων” σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης».


Α Π Ο Φ Α Σ Η
Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:

α) του Ν. 4174/2013 (Α' 170) «Φορολογικές διαδικασίες και άλλες διατάξεις» και ειδικότερα του άρθρου 4 αυτού, όπως ισχύουν,

β) της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν.Δ. 356/1974 (Α' 90) «Κώδικας Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων», όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 7 του Ν. 4224/2013 (Α' 288) «Κυβερνητικό Συμβούλιο Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους Ελληνικό Επενδυτικό Ταμείο Αξιοποίησης Περιουσίας του Δημοσίου και άλλες επείγουσες διατάξεις.», σε συνδυασμό με την παρ. 8 του άρθρου 8 του τελευταίου,

γ) των παραγράφων 2 και 5 του άρθρου 82 του Ν.Δ. 356/1974, όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις της Υποπαραγράφου Α3 της παρ. Α' του άρθρου πρώτου του ν. 4152/2013, καθώς και της ΠΟΛ.1259/5.12.2013 (Β' 3119) απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών,

δ) της υποπαραγράφου Ε.2 της παρ. Ε' του άρθρου πρώτου του Ν. 4093/2012 (Α' 222) «Έγκριση Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016. Επείγοντα μέτρα εφαρμογής του Ν. 4046/2012 και του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Πολιτικής 2013-2016», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει,

ε) της υποπαραγράφου δ' της παρ. 7 του άρθρου 34 του Ν. 4141/2013 (Α' 81) «Επενδυτικά εργαλεία ανάπτυξης, παροχή πιστώσεων και άλλες διατάξεις», όπως προστέθηκε με τις διατάξεις της περ. 7 της υποπαραγράφου Δ1 της παραγράφου Δ του άρθρου πρώτου του Ν. 4152/2013 (Α' 107) «Επείγοντα μέτρα εφαρμογής των Νόμων 4046/2012, 4093/2012 και 4127/2013»,

στ) της παρ. 9 του άρθρου 13 του Ν. 4111/2013 (Α' 18) «Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, τροποποιήσεις του Ν. 4093/2012,
και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις»,

ζ) των άρθρων 50, 51, 52, 54 και 90 του Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και Κυβερνητικά Όργανα, ο οποίος κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.Δ. 63/2005 (Α' 98) «Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα»,

η) του Π.Δ. 284/1988 (Α' 128 και 165) «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομικών» και του Π.Δ. 551/1988 (Α' 259) «Οργανισμός Νομαρχιών (Οργάνωση Οικονομικών Υπηρεσιών)», όπως ισχύει,

θ) του Π.Δ. 185/2009 (Α' 213) «Ανασύσταση του Υπουργείου Οικονομικών, συγχώνευση του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών με τα Υπουργεία Ανάπτυξης και Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και μετονομασία του σε «Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας», μετατροπή του Υπουργείου Μακεδονίας - Θράκης σε Γενική Γραμματεία Μακεδονίας - Θράκης και υπαγωγή στο Υπουργείο Εσωτερικών της Γενικής Γραμματείας Μακεδονίας - Θράκης και της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής» και του Π.Δ. 189/2009 (Α' 221) «Καθορισμός και ανακατανομή αρμοδιοτήτων των Υπουργείων»,

ι) του άρθρου 3 του Ν. 2343/1995 (Α' 211) «Αναδιοργάνωση υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών και άλλες διατάξεις», όπως ισχύει, του άρθρου 23 του Ν. 3259/2004 (Α' 149) «Περαίωση εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων, ρύθμιση ληξιπρόθεσμων χρεών και άλλες διατάξεις», των παρ. 1 έως 6 του άρθρου 34 του Ν. 4141/2013 και των παρ. 1 έως 6 της υποπαραγράφου Δ.1 της παραγράφου Δ' του Ν. 4152/2013,

ια) της παρ. 2 του άρθρου 55 του Ν. 4002/2011 (Α' 180) «Τροποποίηση της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου - Ρυθμίσεις για την ανάπτυξη... Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης»,

ιβ) του άρθρου 70Β του Ν. 2238/1994 (Α' 151), όπως προστέθηκε με τις διατάξεις της Υποπαραγράφου Α5 της παραγράφου Α του άρθρου πρώτου του Ν. 4152/2013, καθώς και των αριθμ. Δ6Α 1118225 ΕΞ 24.7.2013 (Β' 1893) και Δ6Α 1198069 ΕΞ 2013/30.12.2013 (Β' 3367) αποφάσεων του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων,

ιγ) του άρθρου 39 του Ν. 1914/1990 (Α' 178) «Εκσυγχρονισμός και ανάπτυξη του δημοσίου τομέα και της κεφαλαιαγοράς, φορολογικές ρυθμίσεις και άλλες διατάξεις»,

ιδ) του άρθρου 81 του Ν. 1892/1990 (Α' 101) «Για τον εκσυγχρονισμό και την Ανάπτυξη και άλλες διατάξεις».

2. Την αριθμ. 1086421/2042/0006/30.11.1990 (Β' 756) κοινή απόφαση των Υπουργών Προεδρίας της Κυβέρνησης και Οικονομικών «Εξαίρεση διοικητικών πράξεων ή εγγράφων του Υπουργείου Οικονομικών από τον περιορισμό των υπογραφών της παρ. 1 του άρθρου 81 του Ν. 1892/1990».

3. Την αριθμ. 20 της 25-06-2014 (ΥΟΔΔ 360) πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου «Επιλογή και διορισμός Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών».

4. Την αριθμ. Δ6Α 1015213 ΕΞ 2013/28.1.2013 (Β 130' και 372) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού Οικονομικών «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», όπως τροποποιήθηκε με τις αριθ. Δ6Α 1125239 ΕΞ 2013/8.8.2013 (Β' 2003) και Δ6Α 1196756 ΕΞ 2013/23.12.2013 (Β' 3317) όμοιες.

5. Την αριθμ. Δ6Α 1126601 ΕΞ 2013/8.8.2013 (B' 2043) απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, με θέμα «Ανακαθορισμός της εσωτερικής διάρθρωσης των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.)», όπως ισχύει.

6. - Την αριθ. Δ6Α 1198391 ΕΞ 2013/31.12.2013 (Β' 3367) απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, με θέμα «Ανακαθορισμός της κατά τόπον αρμοδιότητας των Δ.Ο.Υ. Κορωπίου, Παλλήνης, Γ' Πειραιά, Ε' Πειραιά, Α' Πειραιά και Πλοίων, όσον αφορά ορισμένες ναυτιλιακές επιχειρήσεις.», όπως ισχύει.

7. Την αριθμ. Δ6Α 1058824 ΕΞ 2014/8.4.2014 (Β' 865, 1079 και 1846) απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, με θέμα «Ανακαθορισμός της εσωτερικής διάρθρωσης και των αρμοδιοτήτων οργανικών μονάδων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών και μετονομασία ορισμένων από αυτές», όπως τροποποιήθηκε με την αριθμ. Δ6Α 1067877 ΕΞ 30.4.2014 (Β' 1076) όμοια.

8. Την αριθμ. Δ6Α 1036682 ΕΞ/2014 25.2.2014 (Β' 478 και 558) απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, με θέμα «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότηση υπογραφής "Με Εντολή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων" σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης», όπως τροποποιήθηκε με τις αριθμ. Δ6Α 1054391 ΕΞ 2014/1.4.2014 (Β' 796), Δ6Α 1067875 ΕΞ 29.4.2014 (Β' 1076) και Δ6Α 1069655 ΕΞ 2.5.2014 (Β'1227) όμοιες.

9. Τα μηνύματα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας της Διεύθυνσης Οργάνωσης της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού προς αρμόδιες Υπηρεσίες της Γ.Γ.Δ.Ε. και τα κατωτέρω απαντητικά τους έγγραφα και μηνύματα:

α) Τα αριθμ. 40/16-6-2014, 51/20-06-2014, 79/04-07-2014 και 96/14-7-2014 έγγραφα της Υπηρεσίας Ερευνών και Διασφάλισης Δημοσίων Εσόδων (Υ.Ε.Δ.Δ.Ε),

β) το αριθμ. Δ14Α 1078202ΕΞ2014/20-5-2014 έγγραφο της Διεύθυνσης ΦΠΑ της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης,

γ) το αριθμ. ΔΝΥ 1072925ΕΞ2014/9-05-2014 έγγραφο της Διεύθυνσης Παρακολούθησης Νομικών Υποθέσεων Ελέγχου και Αναγκαστικής Είσπραξης της ίδιας Γενικής Διεύθυνσης, με το συνημμένο σε αυτό Ενημερωτικό Σημείωμα,

δ) τα αριθμ. ΔΠΕΙΣ Α 1089690ΕΞ2014/13-6-2014 και ΔΠΕΙΣ Α 1096802ΕΞ2014/30-6-2014 έγγραφα και την παράγραφο Α' του αριθ. ΔΠΕΙΣ Δ 1082796ΕΞ2014/28.5.2014 εγγράφου της Διεύθυνσης Πολιτικής Εισπράξεως της ίδιας Γενικής Διεύθυνσης,

ε) τα από 09-05-2014 μέχρι και 15-7-2014 μηνύματα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών της Γ.Γ.Δ.Ε. και των Διευθύνσεων ΦΠΑ, Ελέγχων, Πολιτικής Εισπράξεων, Παρακολούθησης Νομικών Υποθέσεων Ελέγχου και Αναγκαστικής Είσπραξης της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης.

10. Το γεγονός ότι, από τις διατάξεις της απόφασης αυτής, δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού,

αποφασίζουμε:

1. Τροποποιούμε και συμπληρώνουμε τον Πίνακα του άρθρου 1 της αριθμ. Δ6Α 1036682 ΕΞ/2014 25.2.2014 (Β' 478 και 558) απόφασής μας, με θέμα «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότηση υπογραφής "Με Εντολή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων" σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, ως κατωτέρω:

1) α) Προσθέτουμε υποπερίπτωση (ε) στην στήλη 2 της περίπτωσης 1 μετά από την υποπερίπτωση (δ), ως εξής: «1. (ε) οποιασδήποτε πράξης της Υπηρεσίας Ερευνών και Διασφάλισης Δημοσίων Εσόδων (Υ.Ε.Δ.Δ.Ε.), κλήσης για ενδεχόμενες αντιρρήσεις, κλήσης προς ακρόαση πριν από την έκδοση πράξης, σημειώματος διαπιστώσεων του άρθρου 28 του Ν. 4174/2013, ερωτημάτων, αιτημάτων και λοιπών πράξεων ή εγγράφων που προβλέπονται από τον Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας, τον Κ.Ε.Δ.Ε. και την προϊσχύουσα ή υφιστάμενη εν γένει νομοθεσία.»

β) Αντικαθιστούμε τις διατάξεις στην στήλη 4 της περίπτωσης 1, ως εξής : «-Ν. 4174/2013 (Α' 170), άρθ. 5 παρ. 1, 2 περ. γ', 3 περ. β' και δ' και παρ. 7 και άρθρα 14, 15, 28, 37, 41 παρ. 4, 47 παρ. 1, 51, 52, 62, 63, παρ. 5 και 66, -ΚΕΔΕ (Ν.Δ. 356/1974 - Α' 90), άρθ. 2, παρ. 1, άρθ. 4, 7, - Ν. 4224/2013 (Α' 288), άρθ. 8 παρ. 8, - Ν. 3691/2008 (Α' 166), - Ν. 4099/2012 (Α' 250), άρθ. 169, - Ν. 3446/2006 (Α' 49), - Ν. 2873/2000 (Α' 285) και - Ν. 2121/1993 (Α' 25), καθώς και από οποιαδήποτε άλλη συναφή προϊσχύουσα ή υφιστάμενη διάταξη.»

2) Αντικαθιστούμε τα αναγραφόμενα στην στήλη 5 της περίπτωσης 2, ως εξής: «Κατά περίπτωση, ο Προϊστάμενος Δ.Ο.Υ. ή Ελεγκτικού Κέντρου ή Ειδικού Συνεργείου Ελέγχου του άρθρου 39 του Ν. 1914/1990 (Α' 178), όπως ισχύει, ή της Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης ή της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης) ή του αντίστοιχου Επιχειρησιακού Τμήματος της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε ή κάθε άλλης οργανικής μονάδας».

3) Αντικαθιστούμε τα αναγραφόμενα στην στήλη 5 της περίπτωσης 3, ως εξής: «Κατά περίπτωση, ο Προϊστάμενος οποιασδήποτε Δ.Ο.Υ. ή Ελεγκτικού Κέντρου ή Ειδικού Συνεργείου Ελέγχου του άρθρου 39 του Ν. 1914/1990, όπως ισχύει, ή της Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης ή της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης) ή του αντίστοιχου Επιχειρησιακού Τμήματος της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε ή κάθε άλλης οργανικής μονάδας.»

4) Αντικαθιστούμε το δεύτερο εδάφιο στην στήλη 5 της περίπτωσης 4, ως εξής: «Επίσης, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης), ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Ελέγχων, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Φορολογικής Συμμόρφωσης, καθώς και ο Προϊστάμενος του αντίστοιχου Επιχειρησιακού Τμήματος της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε ή ένας εκ των υπαλλήλων αυτής που φέρουν την σχετική εντολή ελέγχου, στην περίπτωση που καθίσταται αναγκαία η άμεση υποβολή έγγραφου αιτήματος, κατά περίπτωση.»

5) Αντικαθιστούμε το δεύτερο εδάφιο στην στήλη 5 της περίπτωσης 5, ως εξής: «Επίσης, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης), ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Ελέγχων, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Φορολογικής Συμμόρφωσης, καθώς και ο Προϊστάμενος του αντίστοιχου Επιχειρησιακού Τμήματος της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε. ή ένας εκ των υπαλλήλων αυτής που φέρουν την σχετική εντολή ελέγχου, στην περίπτωση που καθίσταται αναγκαία η άμεση υποβολή έγγραφου αιτήματος, κατά περίπτωση.»

6) Αντικαθιστούμε το δεύτερο εδάφιο στην στήλη 5 της περίπτωσης 6, ως εξής: «Επίσης, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης), ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Ελέγχων, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Φορολογικής Συμμόρφωσης και ο Προϊστάμενος του αντίστοιχου Επιχειρησιακού Τμήματος της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε.. »

7) Αντικαθιστούμε το δεύτερο εδάφιο στην στήλη 5 της περίπτωσης 7, ως εξής: «Επίσης, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης), ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Πολιτικής Εισπράξεων, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Ελέγχων, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Φορολογικής Συμμόρφωσης και ο Προϊστάμενος του αντίστοιχου Επιχειρησιακού Τμήματος της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε.. »

8) Αντικαθιστούμε το δεύτερο εδάφιο στην στήλη 5 της περίπτωσης 8, ως εξής: «Επίσης, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης), ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Ελέγχων, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Φορολογικής Συμμόρφωσης και ο Προϊστάμενος του αντίστοιχου Επιχειρησιακού Τμήματος της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε.. »

9) Αντικαθιστούμε το δεύτερο εδάφιο στην στήλη 5 της περίπτωσης 9, ως εξής: «Επίσης, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης), ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Ελέγχων, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Φορολογικής Συμμόρφωσης, καθώς και ο Προϊστάμενος του αντίστοιχου Επιχειρησιακού Τμήματος της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε. ή ένας εκ των υπαλλήλων αυτής που φέρουν την σχετική εντολή ελέγχου στην περίπτωση που καθίσταται αναγκαία η άμεση υποβολή έγγραφου αιτήματος, κατά περίπτωση.»

10) Αντικαθιστούμε τα αναγραφόμενα στην στήλη 5 της περίπτωσης 10, ως εξής: «Κατά περίπτωση, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. ή του Ελεγκτικού Κέντρου ή του Ειδικού Συνεργείου Ελέγχου του άρθρου 39 του Ν. 1914/1990, όπως ισχύει, ή ο Προϊστάμενος του αντίστοιχου Επιχειρησιακού Τμήματος της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε., οι υπάλληλοι των οποίων φέρουν την εντολή διενέργειας του ελέγχου.»

11) Αντικαθιστούμε τα αναγραφόμενα στην στήλη 5 της περίπτωσης 11, ως εξής: «Ο Προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης και ο Προϊστάμενος της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε., για τις υποθέσεις της Υπηρεσίας του.»

12) Προσθέτουμε υποπερίπτωση Β.8 στην στήλη 5 της περίπτωσης 12 μετά από την υποπερίπτωση Β.7, ως εξής : «Β. 8) Ο Προϊστάμενος του αντίστοιχου Επιχειρησιακού Τμήματος της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε., για υποθέσεις ελέγχου της αρμοδιότητάς του ή ο Προϊστάμενος της Υποδιεύθυνσης της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε., σε περίπτωση που η αντίστοιχη υπόθεση ελέγχου ανατίθεται σε υπαλλήλους που υπηρετούν σε διαφορετικά Επιχειρησιακά Τμήματα της Υποδιεύθυνσης της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε. ή ο Προϊστάμενος της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε. σε κατεπείγουσες υποθέσεις μεγάλου ενδιαφέροντος και οι οποίες έχουν διαβαθμιστεί ως απόρρητες.»

13) Προσθέτουμε δεύτερο εδάφιο μετά από τα αναγραφόμενα στην στήλη 5 της περίπτωσης 15, ως εξής: «Ειδικά για τους ελέγχους που διενεργεί η Υ.Ε.Δ.Δ.Ε., οι υπάλληλοι αυτής που φέρουν την εντολή ελέγχου.»

14) Προσθέτουμε δεύτερο και τρίτο εδάφιο μετά από τα αναγραφόμενα στην στήλη 5 της περίπτωσης 16, ως εξής : «Ειδικά, για τους ελέγχους που διενεργεί η Υ.Ε.Δ.Δ.Ε., οι εκθέσεις ελέγχου υπογράφονται από τους υπαλλήλους που έχουν λάβει την εντολή διενέργειας του ελέγχου, προσυπογράφονται από τον Προϊστάμενο του Γραφείου Α'- Ερευνών και Διασφάλισης Δημοσίων Εσόδων του Επιχειρησιακού Τμήματος στο οποίο υπηρετούν οι υπάλληλοι και θεωρούνται από τον Προϊστάμενο του Τμήματος αυτού. (Τμήματα Ε' έως Η').

Για το Επιχειρησιακό Τμήμα Θ' - Ερευνών και Καταπολέμησης της Απάτης στον Φ.Π.Α. της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε., οι εκθέσεις ελέγχου υπογράφονται από τους υπαλλήλους που έχουν λάβει την εντολή διενέργειας του ελέγχου, προσυπογράφονται από τον Προϊστάμενο του Επιχειρησιακού Τμήματος και θεωρούνται από τον Προϊστάμενο της Υποδιεύθυνσης της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε.. »

15) α) Αντικαθιστούμε τις διατάξεις στην στήλη 4 της περίπτωσης 20, ως εξής: «- Ν. 4174/2013, άρθρα 62 και 66, σε συνδυασμό με τις διατάξεις των Ν. 3691/2008, Ν. 3446/2006, Ν. 2873/2000 και Ν. 2121/1993, καθώς και από οποιαδήποτε άλλη συναφή προϊσχύουσα ή υφιστάμενη διάταξη.»

β) Προσθέτουμε δεύτερο εδάφιο μετά από τα αναγραφόμενα στην στήλη 5 της περίπτωσης 20, ως εξής: «Ειδικά, για τους ελέγχους που διενεργεί η Υ.Ε.Δ.Δ.Ε., οι υπάλληλοι που φέρουν την εντολή ελέγχου.»

16) α) Αντικαθιστούμε τις διατάξεις στην στήλη 4 της περίπτωσης 21, ως εξής: «-Ν. 4174/2013, άρθρα 62 και 66, σε συνδυασμό με τις διατάξεις των Ν. 2523/1997, Ν. 3691/2008, Ν. 3446/2006, Ν. 2873/2000 και Ν. 2121/1993, καθώς και από οποιαδήποτε άλλη συναφή προϊσχύουσα ή υφιστάμενη διάταξη.»

β) Αντικαθιστούμε τα αναγραφόμενα στην στήλη 5 της περίπτωσης 21, ως εξής: «Ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. ή του Ελεγκτικού Κέντρου στο οποίο υπηρετούν οι υπάλληλοι που φέρουν την εντολή διενέργειας του ελέγχου. Σε περίπτωση Δ.Ο.Υ. της οποίας έχει καταργηθεί το Τμήμα Ελέγχου ή έχει παύσει η λειτουργία αυτής ή σε περίπτωση παύσης λειτουργίας Ελεγκτικού Κέντρου, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. υποδοχής, στην οποία περιήλθαν οι αρμοδιότητες του ελέγχου ή της Δ.Ο.Υ. ή του Ελεγκτικού Κέντρου των οποίων έπαυσε η λειτουργία, σύμφωνα με τις οικείες αποφάσεις. Ειδικά, για τους ελέγχους που διενεργεί η Υ.Ε.Δ.Δ.Ε., οι υπάλληλοι που φέρουν την εντολή ελέγχου. »

17) Αντικαθιστούμε τα αναγραφόμενα στην στήλη 5 της περίπτωσης 23, ως εξής: «Κατά περίπτωση, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. ή του Ελεγκτικού Κέντρου, οι υπάλληλοι των οποίων φέρουν την εντολή διενέργειας του ελέγχου. Στην περίπτωση που ο έλεγχος διενεργήθηκε από το Ειδικό Συνεργείο Ελέγχου του άρθρου 39 του Ν. 1914/1990, όπως ισχύει ή από την Υ.Ε.Δ.Δ.Ε., ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. που εκδίδει τις οικείες καταλογιστικές πράξεις.»

18) Αντικαθιστούμε τα αναγραφόμενα στην στήλη 5 της περίπτωσης 27, ως εξής: «Ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ., του Ελεγκτικού Κέντρου, του Ειδικού Συνεργείου Ελέγχου του άρθρου 39 του Ν. 1914/1990, όπως ισχύει, οι υπάλληλοι των οποίων φέρουν την εντολή διενέργειας του ελέγχου και κάθε άλλης υπηρεσίας που, κατά περίπτωση, διενέργησε τον έλεγχο, καθώς και ο Προϊστάμενος του αντίστοιχου Επιχειρησιακού Τμήματος της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε.. Σε περίπτωση που έχει παύσει η λειτουργία της Δ.Ο.Υ. ή του Ελεγκτικού Κέντρου, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. υποδοχής, στην οποία περιήλθαν οι αρμοδιότητες αυτών, σύμφωνα με τις οικείες αποφάσεις.»

19) Αντικαθιστούμε το δεύτερο εδάφιο της στήλης 5 της περίπτωσης 28, ως εξής: «Σε περίπτωση που έχει ανασταλεί το Τμήμα Δικαστικό της Δ.Ο.Υ. ή έχει παύσει η λειτουργία της Δ.Ο.Υ. ή του Ελεγκτικού Κέντρου, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. υποδοχής, στην οποία περιήλθε η αρμοδιότητα του δικαστικού ή της Δ.Ο.Υ. ή του Ελεγκτικού Κέντρου των οποίων έπαυσε η λειτουργία, σύμφωνα με τις οικείες αποφάσεις.»

20) α) Αντικαθιστούμε τις διατάξεις στην στήλη 4 της περίπτωσης 29, ως εξής : « -ΚΕΔΕ, άρθ. 2, παρ. 1, 3 και 4, - Ν. 4224/2013, άρθ. 8, παρ. 8 - Π.Δ. 16/1989 (Α' 6), άρθ. 55, καθώς και από τις συναφείς διατάξεις των οικείων φορολογιών για την βεβαίωση».
β) Αντικαθιστούμε τα αναγραφόμενα στην στήλη 5 της περίπτωσης 29, ως εξής: «Ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. ή του Ελεγκτικού Κέντρου ή του αντίστοιχου Επιχειρησιακού Τμήματος της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε., που εξέδωσε, κατά περίπτωση, το νόμιμο τίτλο.»

21) Αντικαθιστούμε τα αναγραφόμενα στην στήλη 5 της περίπτωσης 46, ως εξής: «Ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. ή του Ελεγκτικού Κέντρου εις χείρας του οποίου, ως τρίτου, κατάσχεται απαίτηση, καθώς και ο Προϊστάμενος του αντίστοιχου Επιχειρησιακού Τμήματος της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε.. »

22) α) Προσθέτουμε φράση μετά από τα αναγραφόμενα στην στήλη 2 της περίπτωσης 49, ως εξής : «ή από το Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος.»

β) Αντικαθιστούμε το πρώτο εδάφιο της στήλης 5 της περίπτωσης 49, ως εξής: «Κατά περίπτωση, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. ή του Ελεγκτικού Κέντρου ή σε εξαιρετικές περιπτώσεις μείζονος σημασίας, ο Προϊστάμενος του αντίστοιχου Επιχειρησιακού Τμήματος της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε., υπάλληλοι των οποίων διενεργούν τον έλεγχο ή ο αρμόδιος για την επιδίωξη είσπραξης οφειλής Προϊστάμενος Δ.Ο.Υ. ή Ελεγκτικού Κέντρου ή ο Προϊστάμενος της Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης, κατά την περίπτωση 28 της παρούσας απόφασης ή ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. που παραλαμβάνει την δήλωση φορολογίας εισοδήματος κατά τον χρόνο έκδοσης της πράξης.»

23) Προσθέτουμε δεύτερο και τρίτο εδάφιο μετά από τα αναγραφόμενα στην στήλη 5 της περίπτωσης 50, ως εξής : «Ειδικά, για τους ελέγχους που διενεργεί η Υ.Ε.Δ.Δ.Ε. οι εκθέσεις ελέγχου υπογράφονται από τους υπαλλήλους που έχουν λάβει την εντολή διενέργειας του ελέγχου, προσυπογράφονται από τον Προϊστάμενο του Γραφείου Α' - Ερευνών και Διασφάλισης Δημοσίων Εσόδων του Επιχειρησιακού Τμήματος στο οποίο υπηρετούν οι υπάλληλοι και θεωρούνται από τον Προϊστάμενο του Τμήματος αυτού. (Τμήματα Ε' έως Η').

Για το Επιχειρησιακό Τμήμα Θ' - Ερευνών και Καταπολέμησης της Απάτης στον Φ.Π.Α. της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε. οι εκθέσεις ελέγχου υπογράφονται από τους υπαλλήλους που έχουν λάβει την εντολή διενέργειας του ελέγχου, προσυπογράφονται από τον Προϊστάμενο του Επιχειρησιακού Τμήματος Θ' και θεωρούνται από τον Προϊστάμενο της Υποδιεύθυνσης της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε.. »

24) Αντικαθιστούμε τα αναγραφόμενα στην στήλη 5 της περίπτωσης 52, ως εξής: «Ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. ή του Ελεγκτικού Κέντρου ή της Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης ή ο Προϊστάμενος του αντίστοιχου Επιχειρησιακού Τμήματος της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε. που έχει λάβει τα προληπτικά / διασφαλιστικά μέτρα. Σε περίπτωση Δ.Ο.Υ., της οποίας έχει καταργηθεί το Τμήμα Ελέγχου και έχει ανασταλεί η λειτουργία του Τμήματος Δικαστικού ή έχουν μεταφερθεί οι αρμοδιότητες του δικαστικού σε άλλη Δ.Ο.Υ. ή έχει παύσει η λειτουργία αυτής ή σε περίπτωση παύσης λειτουργίας Ελεγκτικού Κέντρου, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. υποδοχής, στην οποία περιήλθαν οι αρμοδιότητες των ως άνω Τμημάτων ή της Δ.Ο.Υ. ή του Ελεγκτικού Κέντρου, των οποίων έπαυσε η λειτουργία, σύμφωνα με τις οικείες αποφάσεις.»

25) Αντικαθιστούμε τα αναγραφόμενα στην στήλη 5 της περίπτωσης 79, ως εξής: «Οποιοσδήποτε υπάλληλος της υπηρεσίας (Δ.Ο.Υ., Ελεγκτικού Κέντρου και της Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης), ο Προϊστάμενος της οποίας είναι αρμόδιος για την επιδίωξη είσπραξης της αναγγελθείσας οφειλής κατά την περίπτωση 28 της παρούσας απόφασης».

26) Αντικαθιστούμε τα αναγραφόμενα στην στήλη 5 των περιπτώσεων 84 και 85, ως εξής: «Οποιοσδήποτε υπάλληλος: α) της Δ.Ο.Υ. της κατοικίας ή της άσκησης επαγγέλματος του καθ' ου ο πλειστηριασμός και β) της Υπηρεσίας (Δ.Ο.Υ., Ελεγκτικού Κέντρου, Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης), ο Προϊστάμενος της οποίας είναι αρμόδιος για την επιδίωξη είσπραξης της αναγγελθείσας οφειλής, κατά την περίπτωση 28 της παρούσας απόφασης.»

27) Προσθέτουμε νέα περίπτωση με α/α 87 Α, η οποία έπεται της περίπτωσης 87, ως εξής:

«87Α.

Έκδοση απόφασης χα­ρακτηρισμού οφειλής ως ανεπίδεκτης είσπραξης και την καταχώρησή της στα ειδικά βιβλία του άρθρου 3 της ΠΟΛ.1259/5.12.2013 (Β'3119), εφόσον πρόκειται για συνολική ληξιπρόθεσμη βεβαιωμέ­νη οφειλή έως τριακόσιες χιλιάδες (300.000) ευρώ.

Μεταβίβαση αρμοδιότητας

-ΚΕΔΕ, άρθ. 82 παρ. 2 και 5, όπως ισχύουν

-ΠΟΛ.1259/5.12.2013 (Β' 3119)

Κατά περίπτωση, ο αρμόδιος για την επιδίωξη είσπραξης της οφειλής Προϊστάμενος Δ.Ο.Υ. ή Ελεγκτικού Κέντρου, κατά την περίπτωση 28 της παρούσας από­φασης, κατόπιν εισήγησης του Προϊσταμένου του Τμήματος που έχει την αρμοδιότητα του δικα­στικού και με σύμφωνη γνώμη του Προϊσταμένου Υποδιεύθυνσης της Δ.Ο.Υ. ή του Ελεγκτικού Κέντρου.»



28) Αντικαθιστούμε τα αναγραφόμενα στη στήλη 5 της περίπτωσης 95, ως εξής: «Ο κατά περίπτωση Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. ή του Ελεγκτικού Κέντρου, που εξέδωσε την προσβαλλόμενη πράξη. Σε περίπτωση Δ.Ο.Υ., της οποίας έχει καταργηθεί το Τμήμα Ελέγχου και έχει ανασταλεί η λειτουργία του Τμήματος Δικαστικού ή έχουν μεταφερθεί οι αρμοδιότητες του δικαστικού σε άλλη Δ.Ο.Υ. ή έχει παύσει η λειτουργία αυτής, ή σε περίπτωση παύσης λειτουργίας Ελεγκτικού Κέντρου, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. υποδοχής στην οποία περιήλθαν οι αρμοδιότητες των ως άνω Τμημάτων ή της Δ.Ο.Υ. ή του Ελεγκτικού Κέντρου, των οποίων έπαυσε η λειτουργία, σύμφωνα με τις οικείες αποφάσεις.»

29) Αντικαθιστούμε το δεύτερο εδάφιο της στήλης 5 της περίπτωσης 96, ως εξής: «Σε περίπτωση Δ.Ο.Υ., της οποίας έχει καταργηθεί το Τμήμα Ελέγχου και έχει ανασταλεί η λειτουργία του Τμήματος Δικαστικού ή έχουν μεταφερθεί οι αρμοδιότητες του δικαστικού σε άλλη Δ.Ο.Υ. ή έχει παύσει η λειτουργία αυτής ή σε περίπτωση παύσης λειτουργίας Ελεγκτικού Κέντρου, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. υποδοχής, στην οποία περιήλθαν οι αρμοδιότητες των ως άνω Τμημάτων ή της Δ.Ο.Υ. ή του Ελεγκτικού Κέντρου, των οποίων έπαυσε η λειτουργία, σύμφωνα με τις οικείες αποφάσεις.»

30) α) Αντικαθιστούμε το δεύτερο εδάφιο της στήλης 2 της περίπτωσης 97, ως εξής: «Την άσκηση έφεσης κατά πρωτοβάθμιας απόφασης διοικητικού δικαστηρίου, καθώς και την άσκηση ή την υποβολή αίτησης προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους για άσκηση λοιπών ενδίκων βοηθημάτων ή μέσων, εκ μέρους του Δημοσίου.»

β) Αντικαθιστούμε τα αναγραφόμενα στην στήλη 5 της περίπτωσης 97, ως εξής: «Ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ., του Ελεγκτικού Κέντρου, της Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης και της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης) που εξέδωσε την πράξη η νομιμότητα της οποίας αμφισβητείται. Σε περίπτωση Δ.Ο.Υ., της οποίας έχει καταργηθεί το Τμήμα Ελέγχου και έχει ανασταλεί η λειτουργία του Τμήματος Δικαστικού ή έχουν μεταφερθεί οι αρμοδιότητες του δικαστικού σε άλλη Δ.Ο.Υ. ή έχει παύσει η λειτουργία αυτής ή σε περίπτωση παύσης λειτουργίας Ελεγκτικού Κέντρου, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. υποδοχής, στην οποία περιήλθαν οι αρμοδιότητες των ως άνω Τμημάτων ή της Δ.Ο.Υ. ή του Ελεγκτικού Κέντρου, των οποίων έπαυσε η λειτουργία, σύμφωνα με τις οικείες αποφάσεις.»

31) α) Αντικαθιστούμε τα αναγραφόμενα στην στήλη 2 της περίπτωσης 98, ως εξής: «Την παραλαβή δικαστικής προσφυγής /ανακοπής/αναστολής ή οποιουδήποτε άλλου ένδικου βοηθήματος ή μέσου που κοινοποιείται από τον φορολογούμενο.»

β) Αντικαθιστούμε τα αναγραφόμενα στην στήλη 5 της περίπτωσης 98, ως εξής: «Οποιοσδήποτε υπάλληλος της Δ.Ο.Υ., του Ελεγκτικού Κέντρου, της Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης και της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης), η πράξη των οποίων, κατά περίπτωση, προσβάλλεται. Σε περίπτωση Δ.Ο.Υ., της οποίας έχει καταργηθεί το Τμήμα Ελέγχου και έχει ανασταλεί η λειτουργία του Τμήματος Δικαστικού ή έχουν μεταφερθεί οι αρμοδιότητες του δικαστικού σε άλλη Δ.Ο.Υ. ή έχει παύσει η λειτουργία αυτής ή σε περίπτωση παύσης λειτουργίας Ελεγκτικού Κέντρου, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. υποδοχής, στην οποία περιήλθαν οι αρμοδιότητες των ως άνω Τμημάτων ή της Δ.Ο.Υ. ή του Ελεγκτικού Κέντρου, των οποίων έπαυσε η λειτουργία, σύμφωνα με τις οικείες αποφάσεις.»

32) Αντικαθιστούμε τα αναγραφόμενα στην στήλη 5 της περίπτωσης 99, ως εξής: «Ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ., του Ελεγκτικού Κέντρου και κάθε άλλης υπηρεσίας που έχει διενεργήσει τον έλεγχο, κατά περίπτωση. Σε περίπτωση που έχει παύσει η λειτουργία της Δ.Ο.Υ. ή του Ελεγκτικού Κέντρου, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. υποδοχής στην οποία περιήλθαν οι αρμοδιότητες αυτών, σύμφωνα με τις οικείες αποφάσεις.»

33) Στην στήλη 5, αντικαθιστούμε το δεύτερο εδάφιο της υποπερίπτωσης 6 της περίπτωσης 100, ως εξής: «Ειδικά οι δηλώσεις στοιχείων ακινήτων Ε9, Φόρου Ακίνητης Περιουσίας και Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων εγγάμων γυναικών, εφόσον ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα, παραλαμβάνονται σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ως άνω υποπερίπτωση 1 και, εφόσον δεν ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα, παραλαμβάνονται από οποιονδήποτε υπάλληλο της Δ.Ο.Υ. της τελευταίας δηλωθείσας στο μητρώο της Φορολογικής Διοίκησης διεύθυνσης κατοικίας ή κύριας διαμονής της φορολογουμένης.».

34) Προσθέτουμε νέα περίπτωση με α/α 111 Α, η οποία έπεται της περίπτωσης 111, ως εξής:

Θεώρηση ατέλειας ταυτοτήτων

Μεταβίβαση

Π.7764/4436/938

Ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. που

<111Α.

δημοσιογράφων και ηθοποιών

αρμοδιότητας

ΠΟΛ.316/16.11.1987

παραλαμβάνει τη δήλωση

για απαλλαγή από Φ.Π.Α. κατά


Φορολογίας Εισοδήματος, κατά τις

την ελεύθερη είσοδο τους στα

περιπτώσεις 100 και 101 της

δημόσια θεάματα

παρούσας απόφασης.»




II.-Ύστερα από τα παραπάνω διαμορφώνουμε τις περιπτώσεις 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 15, 16, 20, 21, 23, 27, 28, 29, 46, 49, 50, 52, 79, 84, 85, 87Α, 95, 96, 97, 98, 99, 100 και 111Α του Πίνακα του άρθρου 1 της απόφασης, ως εξής:

(Βλέπε συνημμένο αρχείο)

III. Κατά τα λοιπά ισχύει η αριθμ. Δ6Α 1036682 ΕΞ/2014 25.2.2014 (Β΄ 478 και 558) απόφασή μας, όπως τροποποιήθηκε με τις αριθμ. Δ6Α 1054391 ΕΞ 2014/1.4.2014 (Β΄ 796), Δ6Α 1067875 ΕΞ 29.4.2014 (Β΄ 1076) και Δ6Α 1069655 ΕΞ 2.5.2014 (Β΄ 1227) όμοιες.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΑΒΒΑΪΔΟΥ

ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ
Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
Συνημμένα:

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Προσωπικές σημειώσεις για αυτή την απόφαση

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Πρόσφατες αποφάσεις στην κατηγορία

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης