Αριθμ. Δ6Α 1054391ΕΞ 1.4.2014 Τροποποίηση και συμπλήρωση της υπ' αριθ. Δ6Α 1036682 ΕΞ2014/25-2-2014 (Β' 478 και 558) απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, περί μεταβίβασης αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότησης υπογραφής "Με Εντολή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων" σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης»
Δημοσιεύθηκε στις : [ 02-04-2014 ]
Κατηγορία: Οργάνωσης - Επιχειρησιακού Σχεδιασμού
Αριθμ. Δ6Α 1054391ΕΞ 1.4.2014
Τροποποίηση και συμπλήρωση της υπ' αριθ. Δ6Α 1036682 ΕΞ2014/25-2-2014 (Β' 478 και 558) απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, περί μεταβίβασης αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότησης υπογραφής "Με Εντολή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων" σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης»
Αθήνα, 01 Απριλίου 2014
Αρ. Πρωτ: Δ6Α 1054391ΕΞ 2014
(ΦΕΚ Β' 796/01-04-2014)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Α'
Ταχ. Δ/νση : Λεωχάρους 2
Ταχ. Κώδικας: 10184 ΑΘΗΝΑ
Πληροφορίες: Σ.ΣΩΜΑΡΑΚΑΚΗ
Τηλ.: 210 3222386
Fax: 210 3230829
ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ
ΘΕΜΑ: «Τροποποίηση και συμπλήρωση της αριθ. Δ6Α 1036682 ΕΞ2014/25-2-2014 (Β' 478 και 558) απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, περί μεταβίβασης αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότησης υπογραφής "Με Εντολή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων" σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης».
Α Π Ο Φ Α Σ Η
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις:
α) του ν. 4174/2013 (Α' 170) «Φορολογικές διαδικασίες και άλλες διατάξεις» και ειδικότερα του άρθρου 4 αυτού, όπως ισχύουν.
β) της υποπαραγράφου Ε.2 της παρ. Ε' του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α' 222) «Εγκριση Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016. Επείγοντα μέτρα εφαρμογής του ν. 4046/2012 και του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Πολιτικής 2013-2016», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει.
γ) της υποπαραγράφου δ' της παρ. 7 του άρθρου 34 του ν. 4141/2013 (Α' 81) «Επενδυτικά εργαλεία ανά-πτυξης, παροχή πιστώσεων και άλλες διατάξεις», όπως προστέθηκε με τις διατάξεις της περ. 7 της υποπαραγράφου Δ1 της παραγράφου Δ του άρθρου πρώτου του ν. 4152/2013 (Α' 107) «Επείγοντα μέτρα εφαρμογής των νόμων 4046/2012, 4093/2012 και 4127/2013».
δ) της παρ. 9 του άρθρου 13 του ν. 4111/2013 (Α' 18) «Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, τροποποιήσεις του ν. 4093/2012, και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις».
ε) των άρθρων 50, 51, 52, 54 και 90 του Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και Κυβερνητικά Όργανα, ο οποίος κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α' 98) «Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα».
στ) του π.δ. 284/1988 (Α' 128 και 165) «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομικών» και του π.δ. 551/1988 (Α' 259) «Οργανισμός Νομαρχιών (Οργάνωση Οικονομικών Υπηρεσιών)», όπως ισχύει.
ζ) του π.δ. 185/2009 (Α' 213) «Ανασύσταση του Υπουργείου Οικονομικών, συγχώνευση του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών με τα Υπουργεία Ανάπτυξης και Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και μετονομασία του σε «Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας», μετατροπή του Υπουργείου Μακεδονίας - Θράκης σε Γενική Γραμματεία Μακεδονίας - Θράκης και υπαγωγή στο Υπουργείο Εσωτερικών της Γενικής Γραμματείας Μακεδονίας - Θράκης και της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής» και του π.δ. 189/2009 (Α' 221) «Καθορισμός και ανακατανομή αρμοδιοτήτων των Υπουργείων».
η) του άρθρου 3 του ν. 2343/1995 (Α' 211) «Αναδιοργάνωση υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών και άλλες διατάξεις», όπως ισχύει, του άρθρου 23 του ν. 3259/2004 (Α' 149) «Περαίωση εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων, ρύθμιση ληξιπρόθεσμων χρεών και άλλες διατάξεις», των παρ. 1 έως 6 του άρθρου 34 του ν. 4141/2013 και των παρ. 1 έως 6 της υποπαραγράφου Δ.1 της παραγράφου Δ' του ν. 4152/2013.
θ) της παρ. 2 του άρθρου 55 του ν. 4002/2011 (Α' 180) «Τροποποίηση της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου - Ρυθμίσεις για την ανάπτυξη... Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης».
ι) του άρθρου 70Β του ν. 2238/1994 (Α' 151), όπως προστέθηκε με τις διατάξεις της Υποπαραγράφου Α5 της παραγράφου Α του άρθρου πρώτου του ν. 4152/2013, καθώς και των υπ' αριθ. Δ6Α 1118225 ΕΞ 24.7.2013 (Β' 1893) και Δ6Α 1198069 ΕΞ 2013/30.12.2013 (Β' 3367) αποφάσεων του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων.
ια) του άρθρου 39 του ν. 1914/1990 (Α' 178) «Εκσυγχρονισμός και ανάπτυξη του δημοσίου τομέα και της κεφαλαιαγοράς, φορολογικές ρυθμίσεις και άλλες διατάξεις».
ιβ) του άρθρου 81 του ν. 1892/1990 (Α' 101) «Για τον εκσυγχρονισμό και την Ανάπτυξη και άλλες διατάξεις».
2. Την υπ' αριθμ. 1086421/2042/0006/30.11.1990 (Β' 756) κοινή απόφαση των Υπουργών Προεδρίας της Κυβέρνησης και Οικονομικών «Εξαίρεση διοικητικών πράξεων ή εγγράφων του Υπουργείου Οικονομικών από τον περιορισμό των υπογραφών της παρ. 1 του άρθρου 81 του ν. 1892/1990».
3. Την υπ' αριθ. 1/16.1.2013 (Υ.Ο.Δ.Δ. 18) πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου «Επιλογή και διορισμός Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων».
4. Την υπ' αριθμ. Δ6Α 1015213 ΕΞ 2013/28.1.2013 (Β' 130 και 372) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού Οικονομικών «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», όπως τροποποιήθηκε με τις υπ' αριθ. Δ6Α 1125239 ΕΞ 2013/8.8.2013 (Β' 2003) και Δ6Α 1196756 ΕΞ 2013/23.12.2013 (Β' 3317) όμοιες.
5. Την υπ' αριθμ. Δ6Α 1126601 ΕΞ 2013/8.8.2013 (B' 2043) απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, με θέμα «Ανακαθορισμός της εσωτερικής διάρθρωσης των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.)», όπως ισχύει.
6. Την υπ' αριθμ. Δ6Α 1198391 ΕΞ 2013/31.12.2013 (Β' 3367) απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, με θέμα «Ανακαθορισμός της κατά τόπον αρμοδιότητας των Δ.Ο.Υ. Κορωπίου, Παλλήνης, Γ' Πειραιά, Ε' Πειραιά, Α' Πειραιά και Πλοίων, όσον αφορά ορισμένες ναυτιλιακές επιχειρήσεις.»
7. Την υπ' αριθμ. Δ6Α 1036682 ΕΞ 25.2.2014 (Β' 478 και 558) απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, με θέμα «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότηση υπογραφής "Με Εντολή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων" σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης».
8. Τα υπ αριθ. ΔΠΕΙΣ Β 1045920ΕΞ2014/11-3-2014 και ΔΕΛ Γ 1049797ΕΞ2014/20-3-2014 έγγραφα της Αναπληρώτριας Προϊσταμένης της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Ελέγχων και Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων, το από 20-3-2014 έγγραφο της Διεύθυνσης Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, τα από 14-3-2014 και 28-3-2014 μηνύματα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας της Διεύθυνσης Παρακολούθησης Νομικών Υποθέσεων Ελέγχου και Αναγκαστικής Είσπραξης, καθώς και το από 17-3-2014 μήνυμα της Διεύθυνσης Πολιτικής Εισπράξεων της ίδιας Γενικής Διεύθυνσης και το υπ' αριθ. Δ12Β 1047394ΕΞ2014/17-3-2014 έγγραφο της Διεύθυνσης Φορολογίας Εισοδήματος της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογίας.
9. Την ανάγκη υλοποίησης των διατάξεων του ν. 4174/2013 «Φορολογικές Διαδικασίες και άλλες διατάξεις», όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν και διασφάλισης της εύρυθμης και αποτελεσματικής λειτουργίας Υπηρεσιών της Φορολογικής Διοίκησης.
10. Το γεγονός ότι, από τις διατάξεις της απόφασης αυτής, δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού,
αποφασίζουμε:
I. Τροποποιούμε και συμπληρώνουμε τον Πίνακα του άρθρου 1 της υπ' αριθ. Δ6Α 1036682 ΕΞ 25.2.2014 (Β' 478 και 558) απόφασής μας, με θέμα «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότηση υπογραφής "Με Εντολή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων" σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης», ως κατωτέρω:
α) Αντικαθιστούμε το τελευταίο εδάφιο στην στήλη 5 των περιπτώσεων 4, 5, 6, 8 και 9, ως εξής:
«Επίσης, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης), καθώς και ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Ελέγχων και ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Φορολογικής Συμμόρφωσης.»
β) Προσθέτουμε δεύτερο εδάφιο μετά από τα αναγραφόμενα στην στήλη 2 της περίπτωσης 6, ως εξής:
«Την υποβολή αιτήματος προς την Αρχή Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες και της Χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας και Ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης για χορήγηση κάθε διαθέσιμης σε αυτήν πληροφορίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 40 του ν. 3691/2008 όπως ισχύει και την υποβολή αιτήματος προς τον αρμόδιο Εισαγγελέα για χορήγηση έγγραφης άδειας για λήψη πληροφοριών ή εγγράφων, για υποθέσεις που εκκρεμούν ενώπιον των αρμόδιων εισαγγελικών αρχών ή των ποινικών δικαστηρίων.»
γ) Αντικαθιστούμε τις διατάξεις στην στήλη 4 της περίπτωσης 6, ως εξής: «Ν. 4174/2013, άρθρο 15, παρ. 1 και 2, Ν. 3691/2008 (Α' 166), άρθρο 40, παρ. 1»
δ) Αντικαθιστούμε το τελευταίο εδάφιο στην στήλη 5 της περίπτωσης 7, ως εξής:
«Επίσης, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης), καθώς και ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Πολιτικής Εισπράξεων, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Ελέγχων και ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Φορολογικής Συμμόρφωσης.»
ε) Προσθέτουμε μετά από την υποπερίπτωση Α.8) υποπερίπτωση Α.9) στην στήλη 5 της περίπτωσης 12, ως εξής:
«9) Εξαιρετικά, σε περιπτώσεις που απαιτείται η διενέργεια μερικού ελέγχου, προκειμένου να πραγματοποιηθούν επιστροφές φόρων, τελών και εισφορών, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. στην οποία υπεβλήθη η σχετική δήλωση και σε περίπτωση που έχει καταργηθεί το Τμήμα Ελέγχου της Δ.Ο.Υ. ή έχει παύσει η λειτουργία αυτής, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. υποδοχής, στην οποία περιήλθε η αρμοδιότητα του ελέγχου ή της Δ.Ο.Υ. της οποίας έπαυσε η λειτουργία, σύμφωνα με τις οικείες αποφάσεις. Σε περίπτωση που στον φορολογούμενο διενεργείται ήδη έλεγχος από άλλη ελεγκτική υπηρεσία, ο Προϊστάμενος της υπηρεσίας αυτής.»
στ) Προσθέτουμε δεύτερο εδάφιο μετά από τα αναγραφόμενα στην στήλη 5 των περιπτώσεων 27 και 99, ως εξής:
«Σε περίπτωση που έχει παύσει η λειτουργία της Δ.Ο.Υ., ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. υποδοχής, στην οποία περιήλθαν οι αρμοδιότητες αυτής, σύμφωνα με τις οικείες αποφάσεις.»
ζ) Προσθέτουμε νέα περίπτωση με α/α 33 Α, η οποία έπεται της περίπτωσης 33, ως εξής:
« 33Α. |
Την γραπτή συναίνεση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων για τη μη χορήγηση αποδεικτικού φορολογικής ενημερότητας. | Εξουσιοδότηση υπογραφής | Ν.4174/2013, άρθ. 12, παρ. 8 και -ΠΟΛ.1274/27.12.2013 (Β' 3398), όπως ισχύει. |
Ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Παρακολούθησης Νομικών Υποθέσεων Ελέγχου και Αναγκαστικής Είσπραξης της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Ελέγχων και Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων.» |
η) Αντικαθιστούμε την αναγραφόμενη φράση στην στήλη 5 της περίπτωσης 39, ως εξής:
«Ο αρμόδιος για την επιδίωξη είσπραξης της οφειλής Προϊστάμενος Δ.Ο.Υ. ή Ελεγκτικού Κέντρου, κατά την περίπτωση 28 της παρούσας απόφασης ή ο Προϊστάμενος της Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης, για τους τόκους του άρθρου 53 και το πρόστιμο του άρθρου 57 του Ν. 4174/2013 και τους τόκους και το πρόστιμο του άρθρου 6 του ΚΕΔΕ, για τις υποθέσεις αρμοδιότητας αυτής.»
θ) Αντικαθιστούμε τα αναγραφόμενα στην περίπτωση 49, ως εξής:
« 49. |
Την λήψη προληπτικών ή διασφαλιστικών μέτρων, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 46,παρ.2, 5 , 6 του Ν.4174/2013, μετά από έλεγχο οργάνου της Φορολογικής Διοίκησης ή μετά από έλεγχο που έχει διενεργηθεί από Ειδικό Συνεργείο Ελέγχου του άρθρου 39 του Ν.1914/1990, όπως ισχύει. | Μεταβίβαση αρμοδιότητας | Ν. 4174/2013, άρθ. 46, παρ. 2, 5,6 , απόφαση Γ.Γ.Δ.Ε. ΠΟΛ.1282/31.12.2013 (Β'54/2014), καθώς και από οποιαδήποτε άλλη συναφή προϊσχύουσα διάταξη. | Κατά περίπτωση, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. / Ελεγκτικού Κέντρου, υπάλληλοι των οποίων διενεργούν τον έλεγχο ή ο αρμόδιος για την επιδίωξη είσπραξης οφειλής Προϊστάμενος Δ.Ο.Υ. ή Ελεγκτικού Κέντρου ή ο Προϊστάμενος της Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης, κατά την περίπτωση 28 της παρούσας απόφασης ή ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. που παραλαμβάνει την δήλωση φορολογίας εισοδήματος κατά τον χρόνο έκδοσης της πράξης. Σε περίπτωση διακοπής εργασιών του νομικού προσώπου ή της νομικής οντότητας, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. στην οποία θα υποβαλλόταν η ως άνω δήλωση κατά τον χρόνο της διακοπής. Σε περίπτωση που έχει καταργηθεί το Τμήμα Ελέγχου της Δ.Ο.Υ. ή έχει παύσει η λειτουργία αυτής, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. υποδοχής, στην οποία περιήλθε η αρμοδιότητα του ελέγχου ή της Δ.Ο.Υ., της οποίας έπαυσε η λειτουργία, σύμφωνα με τις οικείες αποφάσεις.» |
ι) Αντικαθιστούμε την αναγραφόμενη φράση στην στήλη 5 της περίπτωσης 65, ως εξής:
«Ο κατά περίπτωση αρμόδιος για την επιδίωξη είσπραξης της οφειλής Προϊστάμενος Δ.Ο.Υ. ή Ελεγκτικού Κέντρου ή ο Προϊστάμενος της Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης, κατά την περίπτωση 28 της παρούσας απόφασης.»
ια) Προσθέτουμε δεύτερο εδάφιο μετά από τα αναγραφόμενα στην στήλη 5 των περιπτώσεων 95, 96, 97 και 98, ως εξής:
«Σε περίπτωση Δ.Ο.Υ., της οποίας έχει καταργηθεί το Τμήμα Ελέγχου και έχει ανασταλεί η λειτουργία του Τμήματος Δικαστικού ή έχουν μεταφερθεί οι αρμοδιότητες του δικαστικού σε άλλη Δ.Ο.Υ. ή έχει παύσει η λειτουργία αυτής, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. υποδοχής, στην οποία περιήλθαν οι αρμοδιότητες των ως άνω Τμημάτων ή της Δ.Ο.Υ. της οποίας έπαυσε η λειτουργία, σύμφωνα με τις οικείες αποφάσεις.»
ιβ) Προσθέτουμε μετά από το πρώτο εδάφιο, στην στήλη 5 της περίπτωσης 101, δεύτερο εδάφιο, ως εξής:
«Για τα αλλοδαπά νομικά πρόσωπα και τις αλλοδαπές νομικές οντότητες που δεν διαθέτουν ταχυδρομική διεύθυνση στην Ελλάδα, οποιοσδήποτε υπάλληλος Δ.Ο.Υ. στην χωρική αρμοδιότητα της οποίας υπάγεται ο φορολογικός εκπρόσωπος.»
ιγ) Αντικαθιστούμε την εξαίρεση 2 στην στήλη 5 της περίπτωσης 101, ως εξής:
«2) Για τα αλλοδαπά νομικά πρόσωπα χωρίς μόνιμη εγκατάσταση ιδιοκτησίας ή εκμετάλλευσης ακινήτων στην Ελλάδα, καθώς και για τις αλλοδαπές νομικές οντότητες ιδιοκτησίας ή εκμετάλλευσης ακινήτων στην Ελλάδα οποιοσδήποτε υπάλληλος της Δ.Ο.Υ. Φ.Α.Ε. Αθηνών.»
ιδ) Προσθέτουμε έβδομο, όγδοο, ένατο και δέκατο εδάφιο μετά από τα αναγραφόμενα στην υποπερίπτωση 1 της στήλης 5 της περίπτωσης 115, ως εξής:
«Για κατοίκους αλλοδαπής, που διαθέτουν ταχυδρομική διεύθυνση στην Ελλάδα όπου διαμένουν προσωρινά και έχουν υποχρέωση υποβολής δήλωσης Φορολογίας Εισοδήματος στην Ελλάδα, υπάλληλος του Τμήματος Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Κατοίκων Εξωτερικού, εάν η διεύθυνση του φυσικού προσώπου κατοίκου αλλοδαπής υπάγεται ως προς τη φορολογία εισοδήματος σε οποιαδήποτε Δ.Ο.Υ. της περιοχής του Νομού Αττικής.
Σε περίπτωση που η διεύθυνση προσωρινής διαμονής του φυσικού προσώπου κατοίκου αλλοδαπής υπάγεται σε οποιαδήποτε Δ.Ο.Υ. εκτός της περιοχής του Νομού Αττικής, υπάλληλος του Τμήματος Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. της πρωτεύουσας του Νομού. Σε περίπτωση που η διεύθυνση του φυσικού προσώπου κατοίκου αλλοδαπής υπάγεται σε Δ.Ο.Υ. των νομών Δωδεκανήσου και Κυκλάδων, υπάλληλος του ανωτέρω Τμήματος ή Γραφείου της Δ.Ο.Υ. στην οποία υπάγεται.
Αν λειτουργούν σε κάποια πρωτεύουσα νομού περισσότερες Δ.Ο.Υ., υπάλληλος του ίδιου Τμήματος της Α' ΔΟΥ της πρωτεύουσας αυτού του νομού, εκτός του νομού θεσσαλονίκης, όπου αρμόδιος είναι υπάλληλος της Δ' Δ.Ο.Υ. θεσσαλονίκης.»
ιε) Αντικαθιστούμε το δεύτερο εδάφιο της εξαίρεσης α' της υποπερίπτωσης 2 στην στήλη 5 της περίπτωσης 115, ως εξής:
«Για τα αλλοδαπά νομικά πρόσωπα ή νομικές οντότητες, που δεν διαθέτουν ταχυδρομική διεύθυνση στην Ελλάδα, υπάλληλος του Τμήματος ή του Γραφείου Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ., στην χωρική αρμοδιότητα της οποίας υπάγεται ο φορολογικός εκπρόσωπος.»
II.- Ύστερα από τα παραπάνω διαμορφώνουμε τις περιπτώσεις 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 27, 33Α, 39, 49, 65, 95, 96, 97, 98, 99, 101 και 115 του Πίνακα του άρθρου 1 της απόφασης, ως εξής:
Περιπτώσεις 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 27, 33Α, 39, 49, 65, 95, 96, 97, 98, 99, 101 και 115 του Πίνακα του άρθρου 1
III. Κατά τα λοιπά ισχύει η υπ' αριθ. Δ6Α 1036682 ΕΞ 25.2.2014 (Β' 478 και 558) απόφασή μας.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ
Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».
Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».
Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.
Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)
Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:
► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)
► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)
► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)
► Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:
210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618
Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».
Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».
Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.
Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)
Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:
► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)
► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)
► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)
► Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:
210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618
Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».
Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».
Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.
Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)
Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:
► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)
► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)
► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)
► Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:
210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618
Προσωπικές σημειώσεις για αυτή την απόφαση
Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».
Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».
Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.
Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)
Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:
► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)
► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)
► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)
► Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:
210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618
Πρόσφατες αποφάσεις στην κατηγορία
Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».
Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».
Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.
Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)
Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:
► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)
► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)
► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)
► Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:
210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618
Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».
Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».
Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.
Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)
Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:
► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)
► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)
► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)
► Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:
210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618