Προς το περιεχόμενο

Δωρεάν Παραχώρηση Αγρού και Προσδιορισμός Μισθώματος


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

Εχω Δωρεάν Παραχώρηση Αγρού, και το πρόβλημά μου είναι ότι με βάση τον αντικειμενικό προσδιορισμό μου βγαίνει

Ακαθαριστο Μισθωμα το Χρόνο: 1317,60. Οπότε στην εκκαθάριση βγαίνει 300 ευρώ επιπλέον φόρος. Μέχρι πέρυσι ο πελάτης έβαζε 245,19, και μου λέει γιατί δεν βάζεις αυτό? Εσείς τί λέτε?

Υ.Γ. Μη με παρεξηγήσετε (είμαι αρχάρια) αλλά θέλω να μου διευκρινήσετε: τα μισθώματα που δίνουν οι πίνακες αφορούν μηνιαίο ή ετήσιο ποσο???

Βοηθήστε!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι πίνακες σου δίνουν το ετήσιο ποσό ανά στρέμμα,εσύ θα βάλεις το ποσό με βάση τους πίνακες για να είσαι σωστή και άσε τον πελάτη να λέει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι πίνακες σου δίνουν το ετήσιο ποσό ανά στρέμμα,εσύ θα βάλεις το ποσό με βάση τους πίνακες για να είσαι σωστή και άσε τον πελάτη να λέει.

Ευχαριστώ πολύ!!!

Αφού είναι ετήσιο τελικά μου βγαίνει πολύ μικρότερο.Είναι λογικό 110 ευρώ το χρόνο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι πίνακες αναφέρουν ετήσιο ποσό ανά στρέμμα. Ξαναέλεγξέ το-αποκλείεται να σου βγαίνει 110 Ευρώ για όλη την έκταση (εκτός και είναι π.χ. 2 στρέμματα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εμεις τι θα βαλουμε στο ε2 εκει που λεει μηνιαιο μισθωμα πραγματικο η τεκμαρτο?εφοσον οι πινακες ειναι για ετησιο μισθωμα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη Αγγελικη

Θα κάνεις δύο εγγραφές μία με το πραγματικό και μία με το τεκμαρτό με αναγωγή σε δωδέκατα και ανάλογη μεταφορά στο Ε1.

καλημερα. δηλαδη στο Ε2 του ιδιοκτητη κανουμε δυο εγγραφες? και τις μεταφερουμε στο Ε1?

εγω νομιζα οτι στο Ε2 βαζουμε το πραγματικο ( απο το μισθωτηριο) ,το οποιο μεταφερουμε στον 101 και το ποσο που προκυπτει αντικειμενικα το βαζουμε στον 909, ωστε να υπολογιστει το μεγαλυτερο .

ειναι σωστο ετσι ή καπου κανω λαθος??

Συνδέστε για να σχολιάσετε