Προς το περιεχόμενο
  • 0

ΕΑΦΔΣΣ - ΒΛΑΒΗ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΓΝΟΣΤΩΠΟΙΗΣΗΣ ΕΝΤΟΣ 24 ΩΡΩΝ


ΑΚΗΣ

Ερώτηση

Ό νόμος ορίζει ότι η βλάβη για τους νομούς Αττικής και Θεσσαλονίκης πρέπει να αποκαθίσταται εντός 24 ωρών.

Έχω πελάτη του οποίου ο μηχανισμός χάλασε την Παρασκευή (έκοψε ήδη 40 τιμολόγια χωρίς σήμανση). Η βλάβη πριν την Τετάρτη δεν πρόκειται να αποκατασταθεί. Άρα θα κόψει τιμολόγια και την Δευτέρα, Τρίτη. Τώρα τι κάνουμε ; Πότε να κάνω την γνωστοποίηση στην Δ.Ο.Υ. ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 0
Δεν γίνεται, είναι πάρα πολλά τα είδη.

Επειδή δεν γνωρίζω , σε περίπτωση μη επισκευής εντός 24 ωρών τι γίνεται ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
Επειδή δεν γνωρίζω , σε περίπτωση μη επισκευής εντός 24 ωρών τι γίνεται ?

Δεν γνωρίζω τι γίνεται, αλλά μια βλάβη είναι ένα πραγματικό γεγονός όπου ο χρόνος επισκευής της, σε λογικά πάντα πλαίσια, δεν θα έπρεπε να δημιουργεί σοβαρά προβλήματα. Από τη στιγμή μάλιστα που ακολουθούνται οι νόμιμες μετά διαδικασίες και η γνωστοποίηση στη ΔΟΥ, εντός δέκα ημερών όπως προβλέπεται, καθώς και η διανομή της στους πελάτες.

Το μόνο πρόβλημα είναι ότι είναι πάρα πολλά τα στοιχεία που εκδίδονται από τη συγκεκριμένη επιχ/ση, γι αυτό και πρότεινα τη λύση των χειρόγραφων τιμολογίων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
Επειδή δεν γνωρίζω , σε περίπτωση μη επισκευής εντός 24 ωρών τι γίνεται ?

Αυτή είναι και η δική μου απορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Αυτά είναι σύνηθες προβλήματα. Γιατί ανησυχείς τόσο? Όταν θα αποκατασταθεί η βλάβη θα πρέπει ο τεχνικός να ενημερώσει το Βιβλίο Συντήρησης του μηχανισμού . Επομένως θα προσκομίσεις στη ΔΟΥ το Βιβλίο Συντήρησης και την γνωστοποίηση στην οποία θα αναφέρεσαι για το ποια παραστατικά που έχεις εκδόσει δεν έχουν πάρει σήμανση εντός δέκα ημερών από την επισκευή . Στη συνέχεια θα πρέπει να δώσεις από μια φωτοτυπία της γνωστοποίησης σε κάθε πελάτη στον οποίο εξέδωσες παραστατικό χωρίς σήμανση !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

QUOTE(CEL @ Dec 17 2004, 08:10 PM)

Επειδή δεν γνωρίζω , σε περίπτωση μη επισκευής εντός 24 ωρών τι γίνεται ?

Από ότι γνωρίζω, την ευθύνη για την επισκευή εντός 24 ωρών την έχει η εταιρεία που έχει εγκαταστήσει τον ΕΑΦΔΣΣ.

Συμφωνώ με την ακριβώς προηγούμενη απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
Και σε περίπτωση προληπτικού ελέγχου πριν τη γνωστοποίηση;

Έχεις το δελτίο αποστολής μεταφοράς του μηχανισμού προς επισκευή στην εταιρεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...