psyllas Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Έχω έναν πελάτη ο οποίος κάνει εξαγωγές προς τη Γερμανία,Ο Γερμανός πελάτης μας επέστρεψε εμπορεύματα που του είχαμε πουλήσει συνοδευόμενα με ένα παραστατικό rechnung Nr : 36445 ( INVOICE )Και κάτω από αυτό αναφέρει ότι είναι return shipment.Κανονικά θα έπρεπε να μου στείλει packing list και εγώ να του κόψω πιστωτικό.Σε αυτή τη περίπτωση ξέρει κανείς τι μπορώ να κάνω/????Συνάδελφος μου είπε ότι θα πρέπει να κόψω δελτίο ποσοτικής παραλαβής και μετά να των τιμολογήσω με ένα credit note ( πιστωτικό ). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kismet Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Έχω έναν πελάτη ο οποίος κάνει εξαγωγές προς τη Γερμανία,Ο Γερμανός πελάτης μας επέστρεψε εμπορεύματα που του είχαμε πουλήσει συνοδευόμενα με ένα παραστατικό rechnung Nr : 36445 ( INVOICE )Και κάτω από αυτό αναφέρει ότι είναι return shipment.Κανονικά θα έπρεπε να μου στείλει packing list και εγώ να του κόψω πιστωτικό.Σε αυτή τη περίπτωση ξέρει κανείς τι μπορώ να κάνω/????Συνάδελφος μου είπε ότι θα πρέπει να κόψω δελτίο ποσοτικής παραλαβής και μετά να των τιμολογήσω με ένα credit note ( πιστωτικό ).Και γιατι δεν παιρνετε τηλεφωνο ή να του στειλετε ενα "e-mail" στον Γερμανο πελατη σας και να του εξηγησετε την κατασταση, ετσι ωστε να σας εξηγησει και αυτος την κατασταση ??????? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lucky_Luke Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Δε χρειάζεται δελτίο ποσοτικής παραλαβής, από τη στιγμή που φυσιολογικά πρέπει να υπάρχουν άλλα φορτωτικά έγγραφα, που να αφορούν σε αυτήν την επιστροφή και να την αποδεικνύουν. Έκδοσε Credit Invoice, και επισύναψε από πίσω αυτό που σου έστειλε ο Γερμανός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lucky_Luke Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Συμφωνώ με την άποψη του συναδέλφου για έκδοση δελτίου ποσοτικής παραλαβής.Είναι τουλάχιστον το πιο επίσημο αποδεικτικό στοιχείο ότι τα εμπορεύματα εισήλθαν στην αποθήκη σου.Εκεί μπορείς να επισυνάψεις το invoice του Γερμανού και τα φορτωτικά έγγραφα.Με αυτήν τη λογική πρέπει να εκδίδουμε Δελτία Ποσ. Παραλ. για όλες τις ενδοκ. αποκτήσεις μας. Τα πράγματα όμως είναι λίγο πιο απλά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lucky_Luke Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Το packing list δεν είναι συνοδευτικό διακίνησης. Είναι κιβωτολόγιο. Δηλαδή ένα βοηθητικό έγγραφο που διευκολύνει κατά την καταμέτρηση και παραλαβή. Επίσης σε καμιά περίπτωση δεν είναι υποχρεωτικό στις ενδοκοινοτικές, όπως επίσης και στων τρίτων χωρών εάν τα στοιχεία του προκύπτουν από τα υπόλοιπα έγγραφα, φορτωτικές τιμολόγια και λοιπά.Φορτωτικά έγγραφα είναι τα παρακάτω:1) CMR ή Φορτωτική για οδικές μεταφορές2) Bill of Lading για ακτοπλοϊκές μεταφορές3) Φορτωτική για αεροπορικές ή σιδηροδρομικές4) Voucher για ταχυδρομικές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
επισκέπτη Guest Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 ΔΗΜΗΤΡΗ εχεις δικαιο για το packing list. δεν ειναι υποχρεωτικο.το προβλημα μου ειναι βασικα να μην θεωρηθει σε ενδεχομενο ελεγχο ακριβως γιατι το παραστατικο ειναι invoice σαν αγορα εμπ/τος και οχι επιστροφη........δεν ξερω αν το δελτιο ποσοτικης με διασφαλιζει σε κατι τετοιο.......ψυλλας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lucky_Luke Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Και κάτω από αυτό αναφέρει ότι είναι return shipment. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hdjoe Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Δημήτρη, αν έχεις χρόνο σε παρακαλώ........Το ίδιο έχει κάνει πελάτης μας, ημεδαπή ΑΕ.Αντί να ζητήσει την έκδοση πιστωτικού από εμάς, εξέδωσε ΧΡΕΩΣΤΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ.Μπορούμε να δούμε το λογιστικό χειρισμό της περίπτωσης; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lucky_Luke Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Δημήτρη, αν έχεις χρόνο σε παρακαλώ........Εμένα εννοείς;Χρόνο έχω γιατί είναι τρεις και βαριέμαι να ξεκινήσω καινούρια δουλειά, έτσι απλά περιμένω να πάει τέσσερις. Παρ΄όλα αυτά δεν είμαι καμιά αυθεντία, έτσι; Τη γνώμη μου λέω, η οποία μπορεί κάλλιστα να ναι και λάθος!!!Το ίδιο έχει κάνει πελάτης μας, ημεδαπή ΑΕ.Αντί να ζητήσει την έκδοση πιστωτικού από εμάς, εξέδωσε ΧΡΕΩΣΤΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ.Μπορούμε να δούμε το λογιστικό χειρισμό της περίπτωσης;Τιμολόγιο ή ΤΔΑ;Στην προκειμένη περίπτωση είναι πιο μπλεγμένο γιατί υπεισέρχεται ο ΚΒΣ. Οπότε ή το περνάς αγορά και αλλάζεις αποδείξεις (ελπίζω να ναι κάτω των 15,000) , ή του το επιστρέφεις και του ζητάς απλό δελτίο αποστολής για να τον πιστώσεις. Ένα τηλεφωνάκι στο Λογιστή του, "τι ΄ναι αυτά που κόβουν οι δικοί σου" να σου πει κι αυτός τη γνώμη του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hdjoe Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Οπότε ή το περνάς αγορά και αλλάζεις αποδείξεις (ελπίζω να ναι κάτω των 15,000) , ή του το επιστρέφεις και του ζητάς απλό δελτίο αποστολής για να τον πιστώσεις. Ένα τηλεφωνάκι στο Λογιστή του, "τι ΄ναι αυτά που κόβουν οι δικοί σου" να σου πει κι αυτός τη γνώμη του.Καλά, είσαι φοβερός!!!Άψογο χιούμορ.Λοιπόν.Χρεωστικό σκέτο. Το πέρασα σαν αγορά (είναι πολύ μικρής αξίας).Είναι σωστό, βάσει ΚΒΣ, να εκδίδει ο πελάτης τιμολόγιο στον προμηθευτή, χρεώνοντας τον με απώλειες, αλλοιώσεις, μεταφορικά πολλές φορές, αντί να ζητήσει την έκδοση πιστωτικού;Ψάχνω, αλλά δεν έχω βρει κάτι που να συνηγορεί υπέρ της μιας ή της άλλης περίπτωσης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gus Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Συμφωνώ με την άποψη του Δημήτρη τώρα το είδα το θέμα και θα απαντούσα όπως ο δημήτρης.Απλά για επιβεβαίωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lucky_Luke Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Καλά, είσαι φοβερός!!!Άψογο χιούμορ.Λοιπόν.Χρεωστικό σκέτο. Το πέρασα σαν αγορά (είναι πολύ μικρής αξίας).Είναι σωστό, βάσει ΚΒΣ, να εκδίδει ο πελάτης τιμολόγιο στον προμηθευτή, χρεώνοντας τον με απώλειες, αλλοιώσεις, μεταφορικά πολλές φορές, αντί να ζητήσει την έκδοση πιστωτικού;Ψάχνω, αλλά δεν έχω βρει κάτι που να συνηγορεί υπέρ της μιας ή της άλλης περίπτωσης.Άρθρο 12, παρ 13, ΚΒΣΓια τις επιστροφές και τις εκπτώσεις ή άλλες διαφορές, εκτός του Φ.Π.Α, εκδίδεται πιστωτικό τιμολόγιο από τον εκδότη του τιμολογίου κλπ κλπ κλπ....Το χιούμορ μου γενικά είναι αμφιλεγόμενο και μέ βάζει σε μπελάδες, αλλά "έξις δευτέρα φύσις". Νά σαι καλά πάντως... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
επισκέπτη Guest Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΨΥΛΛΑΣ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hdjoe Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Το χιούμορ μου γενικά είναι αμφιλεγόμενο και μέ βάζει σε μπελάδες, αλλά "έξις δευτέρα φύσις". Νά σαι καλά πάντως...Για μένα το χιούμορ είναι χιούμορ. Ή το 'χεις ή δεν το 'χεις.Εγώ πάντως το θεωρώ προσόν.Άντε και κοντεύει τέσσερεις...... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hdjoe Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Ο hdjoe είπε:Χρεωστικό σκέτο. Το πέρασα σαν αγορά (είναι πολύ μικρής αξίας).Είναι σωστό, βάσει ΚΒΣ, να εκδίδει ο πελάτης τιμολόγιο στον προμηθευτή, χρεώνοντας τον με απώλειες, αλλοιώσεις, μεταφορικά πολλές φορές, αντί να ζητήσει την έκδοση πιστωτικού;Ψάχνω, αλλά δεν έχω βρει κάτι που να συνηγορεί υπέρ της μιας ή της άλλης περίπτωσης.Και απαντώ:Σε αυτή την περίπτωση,πράγματι έτσι προβλέπεται.Μήπως μπορείς σε παρακαλώ να μου δώσεις μια κατευθυντήριο να ψάξω να βρώ από που προβλέπεται; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hdjoe Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Ευχαριστώ πολύ.Θα το δω αμέσως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hdjoe Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2005 Επανέρχομαι μετά απ' τη μελέτη γιατί δεν καλύφθηκα.Πρώτο συμπέρασμα μου είναι ότι οι αλλοιώσεις και ελλείψεις κατά την παράδοση των αγαθών, δεν αποτελούν ανόργανο έσοδο για τον αγοραστή, αλλά δημιουργούν την υποχρέωση στον πωλητή να εκδώσει πιστωτικό τιμολόγιο.Το δεύτερο, που με κούρασε περισσότερο, είναι ότι δεν θα πρέπει να θεωρείται ανόργανο έσοδο για τον αγοραστή (αν και ομολογώ ότι εμπίπτει στον ορισμό που διάβασα στον ΚΒΣ του Σταματόπουλου, έκδοση 2004 άρθρο 12, θέμα 231β, σελ.1029) τυχόν έκτακτα έξοδα που αφορούν τη συναλλαγή και τα οποία έχει συμφωνηθεί ότι θα βαρύνουν τον πωλητή.Θεωρώ ότι και σε αυτές τις περιπτώσεις, τα έξοδα αυτά επηρεάζουν την αξία του αρχικού τιμολογίου του πωλητή και θα πρέπει να εκδοθεί πιστωτικό.Παρακαλώ διορθώστε με αν δεν συμφωνείτε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις