Προς το περιεχόμενο
  • 0

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ - ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ


DAAS

Ερώτηση

ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΛΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

ODHGOS_KALHS_SYMPERIFORAS_DHMOSION_YPALLHLON.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 0

Λοιπον....................εχουμε και λεμε.........................

1 - Νομους ψηφιζει η βουλη δηλ. η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ

πραγματι η βουλη εξεδωσε τον Κωδικα διοικητικης διαδικασιας με τον οποιο οριζει οτι καθε πολιτης μπορει να εχει προσβαση ΣΕ ΟΛΑ τα ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ, υπο την ΜΟΝΑΔΙΚΗ προυποθεση να μην βλαπτεται το απορρητο του υπουργικου συμβουλιου, το στρατιωτικο απορρητο και γενικα να δημιουργει προβλημα στη δημοσια ταξη και ασφαλεια.

2 - Η βεβαιωση αποδοσης ΑΦΜ αποτελει ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ καθόσον εκδιδεται απο δημοσια αρχη.

3 - Το υπουργειο Οικονομικων ειναι ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ δηλ. εκτελει οσα ψηφιζει η βουλη. Παρα ταυτα εδω παρουσιαζεται το φαινομενο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ του υπουργειου Οικονομικων ως εκτελεστικη εξουσια παρενεβει και ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕ τον κωδικα διοικητικης διαδικασιας προσθετωντας εκτος ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙς του απορρητου του υπουργικου συμβουλιου, του στρατιωτικου απορρητου και της δημοσιας ταξης και την εναν επιπλεον περιορισμο ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΧΟΡΗΓΗΤΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΑΥΤΟ ΑΠΩΛΕΣΘΕΙ Ή ΚΛΑΠΗΚΕ :):blink:;):o:blink: . οι περιορισμοι αυτοι (της απωλειας και της κλοπης) δεν ευσταθουν διοτι:

- Η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΝΑ ΟΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΠΛΗΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ Η ΙΔΙΑ ΕΘΕΣΕ.

- ΕΞΑΛΛΟΥ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙ ΝΟΜΟ (δηλ. που ακουστηκε η εκτελεστικη εξουσια με εγκυκλιου να τροποποιει νομους της νομοθετικης εξουσιας ΠΡΑΞΗ ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΡΗΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
Ενημερωθηκα οτι εχει εκδοθει η επισυναπτομενη εγκυκλιος με την οποια απαγορευεται η επανεκτυπωση βεβαιωσεων αποδοσης Α.Φ.Μ.

---------------------------------------------------------------------------------

Θεωρω την εν λογω εγκυκλιο μη συννομη, πριν ομως σας πω που βρισκεται η παρανομια της θελω να την διαβασετε προσεκτικα και να μου πειτε που κατα τη γνωμη σας εντοπιζεται το σφαλμα του υπουργειου :) ?

Αγαπητέ Σταύρο ,

θα πρέπει να ψάξεις πάρα πολύ για να βρείς σύννομες ΑΥΟ .

Δεν θα μπορούσαν να είναι σύννομες απο την στιγμη που αναφερόμαστε σε αποφάσεις Υπουργού οι οποίες ερμηνεύουν / δίνουν την αληθή έννοια , του Νόμου .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Οι υπουργικες αποφασεις αποτελουν πραξεις νομοθετικου περιεχομενου και επομενως εξομοιουνται με νομο και αυτο διοτι ΠΑΝΤΑ-ΠΑΝΤΑ-ΠΑΝΤΑ ο υπουργος εκδιδει καποια ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΟΝΟ ΑΝ η νομοθετικη εξουσια ΡΗΤΑ τον εχει εξουσιοδοτησει. Γι' αυτο και οι υπουργικες αποφασεις οταν αρχιζουν γραφουν το εξης "ο υπουργος λαμβανοντας υποψιν τον Νομο χχχχ, ο οποιος τον εξουσιοδοτει εκδιδει τη παρουσα υπουργικη αποφαση".

Κανεις υπουργος δεν εκδιδει υπουργικη αποφαση αν δεν του δοθει νομοθετικη εξουσιοδοτηση με νομο (στην πραξη ειναι σπανιες οι υπουργικες αποφασεις που εκδωθηκαν χωρις νομοθετικη εξουσιοδοτηση διοτι κατι τετοιο γρηγορα διαδιδεται και κανει κακο στην εικονα της κυβερνησης και βεβαιως η μοιρα των υπουργικων αποφασεων αυτων ειναι βεβαια αφου θα προσβληθουν στο Συμβουλιο τησ Επικρατιας.

Ομως στην συγκεκριμενη περιπτωση ΔΕΝ μιλαμε ΚΑΝ για ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ (ωστε να πεις ενταξει βρε δεν βαριεσε ο υπουργος κατι περισσοτερο ξερει...) εδω εχουμε να κανουμε με εγκυκλιο που εξεδωσε ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ (ο οποιος μαλιστα δεν τυγχανει καν βουλευτης) πως ειναι λοιπον δυνατο ενας δημοσιος υπαλληλος χωρις να ειναι βουλευτης να εκδιδει πραξεις νομοθετικου περιεχομενου ????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
Λοιπον....................εχουμε και λεμε.........................

1 - Νομους ψηφιζει η βουλη δηλ. η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ

πραγματι η βουλη εξεδωσε τον Κωδικα διοικητικης διαδικασιας με τον οποιο οριζει οτι καθε πολιτης μπορει να εχει προσβαση ΣΕ ΟΛΑ τα ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ, υπο την ΜΟΝΑΔΙΚΗ προυποθεση να μην βλαπτεται το απορρητο του υπουργικου συμβουλιου, το στρατιωτικο απορρητο και γενικα να δημιουργει προβλημα στη δημοσια ταξη και ασφαλεια.

2 - Η βεβαιωση αποδοσης ΑΦΜ αποτελει ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ καθόσον εκδιδεται απο δημοσια αρχη.

3 - Το υπουργειο Οικονομικων ειναι ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ δηλ. εκτελει οσα ψηφιζει η βουλη. Παρα ταυτα εδω παρουσιαζεται το φαινομενο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ του υπουργειου Οικονομικων ως εκτελεστικη εξουσια παρενεβει και ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕ τον κωδικα διοικητικης διαδικασιας προσθετωντας εκτος ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙς του απορρητου του υπουργικου συμβουλιου, του στρατιωτικου απορρητου και της δημοσιας ταξης και την εναν επιπλεον περιορισμο ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΧΟΡΗΓΗΤΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΑΥΤΟ ΑΠΩΛΕΣΘΕΙ Ή ΚΛΑΠΗΚΕ :blink::blink::blink::blink::blink: . οι περιορισμοι αυτοι (της απωλειας και της κλοπης) δεν ευσταθουν διοτι:

- Η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΝΑ ΟΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΠΛΗΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ Η ΙΔΙΑ ΕΘΕΣΕ.

- ΕΞΑΛΛΟΥ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙ ΝΟΜΟ (δηλ. που ακουστηκε η εκτελεστικη εξουσια με εγκυκλιου να τροποποιει νομους της νομοθετικης εξουσιας ΠΡΑΞΗ ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΡΗΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ).

Οι υπουργικες αποφασεις αποτελουν πραξεις νομοθετικου περιεχομενου και επομενως εξομοιουνται με νομο και αυτο διοτι ΠΑΝΤΑ-ΠΑΝΤΑ-ΠΑΝΤΑ ο υπουργος εκδιδει καποια ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΟΝΟ ΑΝ η νομοθετικη εξουσια ΡΗΤΑ τον εχει εξουσιοδοτησει. Γι' αυτο και οι υπουργικες αποφασεις οταν αρχιζουν γραφουν το εξης "ο υπουργος λαμβανοντας υποψιν τον Νομο χχχχ, ο οποιος τον εξουσιοδοτει εκδιδει τη παρουσα υπουργικη αποφαση".

Κανεις υπουργος δεν εκδιδει υπουργικη αποφαση αν δεν του δοθει νομοθετικη εξουσιοδοτηση με νομο (στην πραξη ειναι σπανιες οι υπουργικες αποφασεις που εκδωθηκαν χωρις νομοθετικη εξουσιοδοτηση διοτι κατι τετοιο γρηγορα διαδιδεται και κανει κακο στην εικονα της κυβερνησης και βεβαιως η μοιρα των υπουργικων αποφασεων αυτων ειναι βεβαια αφου θα προσβληθουν στο Συμβουλιο τησ Επικρατιας.

Ομως στην συγκεκριμενη περιπτωση ΔΕΝ μιλαμε ΚΑΝ για ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ (ωστε να πεις ενταξει βρε δεν βαριεσε ο υπουργος κατι περισσοτερο ξερει...) εδω εχουμε να κανουμε με εγκυκλιο που εξεδωσε ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ (ο οποιος μαλιστα δεν τυγχανει καν βουλευτης) πως ειναι λοιπον δυνατο ενας δημοσιος υπαλληλος χωρις να ειναι βουλευτης να εκδιδει πραξεις νομοθετικου περιεχομενου ????

Τωρα με μπέρδεψες :unsure::rolleyes:

δηλαδή αν η εγκύκλιος ήταν υπουργική απόφαση , το υπουργείο οικονομικών θα γινόταν Νομοθετική απο Εκτελεστική εξουσία που είναι τώρα ????

Την "πατέντα" της εξομοίωσης της κανονιστικής πράξης με τον νόμο , ευτυχώς ακόμα δεν την έχουν αντιγράψει πολλοί , είμαστε πάλι πρωτοπόροι .

Εσυ βρίσκεις σύννομο το ότι δίνεται στον υπουργό η δυνατότητα μέσω Νόμου,

με μια Υπουργική του απόφαση να Νομοθετεί ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Ο Υπουργος ανηκει ΚΑΙ στη νομοθετικη εξουσια ΟΤΑΝ ΑΣΚΕΙ ΤΑ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ, αφου ειναι μελος της Βουλης.

Η Βουλη λογω φορτου εργασιας δεν μπορει να ασχοληθει με τα παντα γι' αυτο φτιαχνει τους νομους και δινει τη ΒΑΣΗ/ΒΑΣΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ/ΝΟΜΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟ, απο εκει και περα με τον νομο που φτιαχνει η Βουλη εξουσιοδοτει ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ (που οπως ξερουμε ανηκουν ΚΑΙ στη νομοθετικη εξουσια ΟΤΑΝ ΑΣΚΟΥΝ ΤΑ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ) να εξειδικευσουν το νομο (ΑΣΚΩΝΤΑΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ) ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΠΟΥ Ο ΝΟΜΟΣ-ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ.

Αρα αν η εγκυκλιος ηταν υπουργικη αποφαση ΚΑΙ ο νομος-πλαισιο εδινε τον υπουργο την εξουσιοδοτηση να εξειδικευση τον Κωδικα διοικητικης διαδικασιας, τοτε θα μπορουσε να θεσει και αλλους περιορισμους. Ομως ΠΟΤΕ-ΠΟΤΕ-Η ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ ο νομος δεν επιτρεπει στους Υπουργους (εστω και αν ανηκουν στη νομοθετικη εξουσια) ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΚΩΔΙΚΕΣ και για κακη τους τυχη ο κωδικας διοικητικης διαδικασιας ειναι ΚΩΔΙΚΑΣ

ΑΡΑ καταληγουμε στο συμπερασμα οτι επειδη δεν μπορουσε να εκδοθει υπουργικη αποφαση που να εθετε αλλο περιορισμο σε ΚΩΔΙΚΑ προτιμησαν να εκδωσουν ΕΓΚΥΚΛΙΟ ωστε αν κατι παει στραβα και οι πολιτες διαμαρτυρηθουν να κατηγορηθει ο Προισταμενος που την υπεγραψε και ο οποιος ανηκει στην εκτελεστικη εξουσια --------------> ΕΤΣΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΑΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ (ο οποιος παρεπιπτοντος δεν γνωριζει καν τη ειναι ο κωδικας διοικητικης διαδικασιας και αν μπορει να τον τροποποιηση) ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ :unsure:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Αν καταθεσατε καποια αιτηση προς καποια δημοσια υπηρεσια και αυτη ΣΑΣ ΞΕΧΑΣΕ :unsure: ή δεν σας απαντησε :rolleyes: ή δεν απαντησε εντος της νομιμης προθεσμιας :blink: τοτε νομιζω οτι ειναι η καταλληλη στιγμη να συμπληρωσετε την επισυναπτομενη αιτηση και να την στηλετε στο Υπουργειο Εσωτερικων.

Αν με ρωτατε γιατι να μπειτε στο κοπο να τη συμπληρωσετε θα σας απαντησω ---------> ΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ :blink: .

AITHSH_KATABOLHS_APOZHMIOSHS.zip

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

ΘΕΜΑ: Γραφεία Υποδοχής Πολιτών (Γ.Υ.Π.)

Ο εκσυγχρονισμός της Δημόσιας Διοίκησης, στον οποίο στοχεύει κατά προτεραιότητα το Υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, περιλαμβάνει ιδίως τη λήψη μέτρων για τη διευκόλυνση του πολίτη στην επικοινωνία του και στις συναλλαγές του με τις δημόσιες υπηρεσίες.

Η δυσχέρεια των πολιτών κατά τις συναλλαγές τους με τη Δημόσια Διοίκηση για την ανεύρεση των αρμόδιων υπηρεσιών στο χώρο μιας δημόσιας υπηρεσίας, σε συνδυασμό με την πολυπλοκότητα της διαδικασίας που μπορεί να παρουσιάζει το αντικείμενο που τους ενδιαφέρει, αποτελούν πολύ συχνά πηγές ταλαιπωρίας για τους πολίτες.

Στην αντιμετώπιση των δυσχερειών αυτών θα συμβάλει σημαντικά η οργάνωση και συστηματοποίηση της παροχής της πληροφόρησης και της καθοδήγησης των πολιτών για τον εντοπισμό της αρμόδιας κάθε φορά για το θέμα τους υπηρεσίας.

Για το λόγο αυτό κρίνεται σκόπιμη η αποτελεσματική λειτουργία στο χώρο των δημοσίων υπηρεσιών Γραφείου Υποδοχής Πολιτών, ανεξάρτητα από το αν τούτο προβλέπεται, ρητώς ή εμμέσως, από τις κείμενες διατάξεις και, ιδίως από τους οργανισμούς των υπηρεσιών.

Κυριότερη αρμοδιότητα του Γραφείου Υποδοχής Πολιτών είναι η καθοδήγηση του πολίτη στις αρμόδιες οργανικές μονάδες της οικείας υπηρεσίας για την αντιμετώπιση της υπόθεσής του, καθώς και η παροχή κάθε άλλης σχετικής πληροφορίας.

Υπουργεία και λοιποί φορείς των οποίων ο υπηρεσίες είναι εγκατεστημένες σε περισσότερα κτίρια, να εκτιμήσουν την ανάγκη σύστασης Γραφείου Υποδοχής Πολιτών σε περισσότερες υπηρεσίες τους, ανάλογα με τον όγκο προσέλευσης των πολιτών σ΄ αυτές.

Το Γραφείο Υποδοχής Πολιτών πρέπει να βρίσκεται σε χώρο της οικείας υπηρεσίας, σε εμφανές σημείο του κτιρίου, προσβάσιμο και στους πολίτες με αναπηρία και να λειτουργεί καθ’ όλη τη διάρκεια του ωραρίου των δημοσίων υπηρεσιών.

Διευκρινίζεται ότι η παροχή πληροφόρησης και καθοδήγησης στους πολίτες από το εν λόγω Γραφείο, καθόλη τη χρονική διάρκεια λειτουργίας του ωραρίου των δημόσιων υπηρεσιών, δεν μεταβάλλει κατά τα λοιπά το καθορισμένο ωράριο εισόδου του κοινού στις λοιπές υπηρεσίες τους.

Επίσης, τα Γραφεία Υποδοχής Πολιτών πρέπει να στελεχωθούν επαρκώς, από προσωπικό, το οποίο θα είναι σε θέση να παραπέμπει τους πολίτες στις αρμόδιες υπηρεσίες του ιδίου φορέα και να μπορεί, παράλληλα, να παρέχει πληροφόρηση για όλο το εύρος των λειτουργιών της οικείας υπηρεσίας.

Είναι αυτονόητο ότι ο σκοπός λειτουργίας αυτών των Γραφείων θα επιτευχθεί με την κατάλληλη στελέχωσή τους, τόσο από άποψη απαιτούμενου αριθμού υπαλλήλων, ανάλογα με τον αριθμό πολιτών που δέχεται η οικεία υπηρεσία, όσο και από άποψη ποιότητας των υπαλλήλων ώστε να είναι σε θέση να εξυπηρετούν πρόθυμα, να πληροφορούν και καθοδηγούν τους πολίτες για τα θέματά τους.

Για το λόγο αυτό παρακαλούμε να προσεχθεί ιδιαίτερα το θέμα της στελέχωσης αυτών των Γραφείων γιατί αυτά θα είναι που θα δίνουν στον πολίτη την πρώτη καλή ή κακή εικόνα λειτουργίας των οικείων υπηρεσιών.

Διευκρινίζεται ότι το Γραφείο Υποδοχής Πολιτών δεν προϋποθέτει, σε καμιά περίπτωση, σύσταση νέας οργανικής μονάδας στην οικεία υπηρεσία, δεδομένου ότι αποτελεί διοικητικό μέτρο για τη διευκόλυνση των πολιτών από τις υπηρεσίες.

Κατόπιν των ανωτέρω παρακαλούμε να προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες για την άμεση εφαρμογή του μέτρου αυτού και πάντως ,το αργότερο μέχρι 30 Ιουνίου 2006, ενημερώνοντας σχετικά την υπηρεσία μας.

Επίσης, τα Υπουργεία, παρακαλούνται ως την 31η Ιουλίου 2006 να φροντίσουν για τη δημιουργία Γραφείων Εξυπηρέτησης Πολιτών στα κυριότερα Ν.Π.Δ.Δ. που εποπτεύουν, καθώς και σε μεγάλα παραρτήματά τους, με κριτήριο επιλογής τους την αυξημένη προσέλευση πολιτών και συναλλαγή που παρουσιάζουν (π.χ. ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, ΟΓΑ κ.λ.π.).

Η Γενική Διεύθυνση Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην οποία κοινοποιείται η εγκύκλιος αυτή, παρακαλείται, για την εφαρμογή του μέτρου αυτού ως την 31η Αυγούστου 2006 τόσο στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις όσο και στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α΄ βαθμού με πληθυσμό 20.000 κατοίκων και άνω. Αλλά βεβαίως και δήμοι με πληθυσμό κάτω των 20.000 κατοίκων έχουν την ευχέρεια να οργανώσουν Γραφείο Υποδοχής Πολιτών, εφόσον κρίνουν ότι αυτό θα εξυπηρετήσει πληρέστερα τις ανάγκες πληροφόρησης και εξυπηρέτησης των πολιτών της περιοχής τους.

Τέλος οι υπηρεσίες εκείνες στις οποίες ήδη λειτουργούν, καθοιονδήποτε τρόπο, τέτοια Γραφεία ή κέντρα υποχρεούνται να αποστείλουν σχετική απάντηση με την απαιτούμενη τεκμηρίωση στη Γενική Διεύθυνση Διοικητικής Οργάνωσης και Διαδικασιών.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ Δ/ΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

& ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΗ

ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ

ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση : Βασ. Σοφίας 15

Ταχ. Κώδικας: 106 74 Αθήνα

Πληροφορίες : Μ. Ναούμ

Τηλέφωνο : 210-339 3102 Αθήνα 15 Μαΐου 2006

Αριθμ. Πρωτ. :

ΔΙΣΚΠΟ/Φ. 2/9967

Προς:

Όλα τα Υπουργεία

Δ/νσεις Διοικητικού

Κοινοποίηση:

1. Γραφεία κ.κ. Υπουργών

Γραφεία κ.κ. Υφυπουργών

Γραφεία κ.κ. Γενικών και Ειδικών Γραμματέων

2. ΥΠΕΣΔΔΑ

Γενική Διεύθυνση Τοπικής

Αυτοδιοίκησης

Σταδίου 27, Ενταύθα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Επισυναπτω ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ της βεβαιωσης που μπορει να ζητησει ο πολιτης απο τον Δικαστικο Αντιπροσωπο των Βουλευτικων εκλογων της 16ης Σεπτεμβριου 2007 που προβλεπεται απο το αρθρο 83 παραγραφος 6 του Προεδρικου Διαταγματος 96/2007.

--------------------------------------------------------------------------------

Υπαρχει περιπτωση η βεβαιωση που σας δωσει ο δικαστικος αντιπροσωπος να διαφέρει λιγο απ' αυτη γι' αυτο μην πανικοβληθειτε αφου το περιεχομενο θα ειναι ιδιο κατα 99% ΟΜΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΣΤΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕς ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗς 16ης ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2007.

--------------------------------------------------------------------------------

Θερμη παρακληση :huh:

η βεβαιωση να ζητηται ΜΟΝΟ εφοσον ειναι απαραιτητη (δημοσιος υπαλληλος, στρατιωτες , εκτακτο περιστατικο κ.λπ.) καθως καθυστερει την εκλογικη διαδικασια.

BEBAIOSEIS_POLITON.zip

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ – ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ

«1564», «1502»

Ν. 2690/99

Άρθρο 3

Αιτήσεις προς τη Διοίκηση

«1. Αίτηση του ενδιαφερομένου, για την έκδοση διοικητικής πράξης, απαιτείται όταν το προβλέπουν οι σχετικές διατάξεις».

«2. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί, πριν από την έκδοση της διοικητικής πράξης, να παραιτηθεί από την αίτησή του χωρίς συνέπειες, εκτός αν υπάρχει ειδική αντίθετη ρύθμιση. Ανάκληση της παραίτησης δεν μπορεί να γίνει».

«3. Για τη διευκόλυνση των ενδιαφερομένων, χρησιμοποιούνται έντυπα αιτήσεων, τα οποία χορηγούν υποχρεωτικώς οι δημόσιες αρχές, για όλα τα θέματα που εμπίπτουν στην αρμοδιότητά τους. Στα έντυπα αναφέρονται οι προβλεπόμενες από την νομοθεσία προϋποθέσεις για την ικανοποίηση του αιτήματος, οι εφαρμοστέες διατάξεις, τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσει ο ενδιαφερόμενος, καθώς και ο χρόνος μέσα στον οποίο θα δοθεί η απάντηση. Αν ο ενδιαφερόμενος δηλώσει ότι δεν μπορεί να γράψει, ο αρμόδιος υπάλληλος, ύστερα από προφορική έκθεση του αιτήματος του ενδιαφερόμενου, οφείλει να συντάξει ο ίδιος την αίτηση».

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αιτήσεις τηλεφωνικές (Μέσω του 1564) –

Αιτήσεις μέσω διαδικτύου

Με το νέο έργο «ΑΡΙΑΔΝΗ 2» του Υπουργείου Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης & Αποκέντρωσης παρέχεται πλέον η δυνατότητα στους πολίτες να υποβάλουν αιτήσεις για την χορήγηση 93 πιστοποιητικών του Δημοσίου τόσο μέσω του τηλεφωνικού κέντρου (1564) όσο και μέσω του προσωπικού τους ηλεκτρονικού υπολογιστή, εφόσον βέβαια διαθέτουν σύνδεση με το διαδίκτυο (internet).

Όπως τόνισε ο αρμόδιος Υφυπουργός ΕΣΔΔΑ κ. Απόστολος Ανδρεουλάκος, με το νέο έργο «ΑΡΙΑΔΝΗ 2» ο πολίτης μπορεί σήμερα από το σπίτι ή το γραφείο του, χωρίς να μετακινηθεί, να υποβάλει αίτηση:

- για απλά πιστοποιητικά, για τα οποία δεν απαιτείται η υποβολή δικαιολογητικών,

- για σύνθετα πιστοποιητικά, για τα οποία όμως τα δικαιολογητικά που απαιτούνται προβλέπεται να αναζητούνται αυτεπάγγελτα.

Και μπορεί να το κάνει αυτό είτε με μια απλή κλήση στο 1564 ή με επίσκεψή του στην ιστοσελίδα των ΚΕΠ (www.kep.gov.gr).

Επιπλέον ο πολίτης δηλώνει με την αίτησή του και το Κ.Ε.Π. το οποίο θα διεκπεραιώσει το αίτημά του και από το οποίο θα παραλάβει το πιστοποιητικό.

Η ενημέρωση του ενδιαφερόμενου πολίτη για την παραλαβή του πιστοποιητικού γίνεται είτε με τηλεφωνική επικοινωνία του ΚΕΠ με τον πολίτη ή και με αποστολή SMS, εφόσον βέβαια το επιθυμεί ο πολίτης και έχει δηλώσει τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του.

Έτσι πλέον ο πολίτης για να εξυπηρετηθεί επισκέπτεται μία και όχι δύο φορές το Κ.Ε.Π.

Οι διαδικασίες που μπορούν να διεκπεραιωθούν με το νέο αυτό τρόπο ανέρχονται σήμερα σε 93. Ο αριθμός αυτός θα αυξάνεται συνεχώς με την σταδιακή ολοκλήρωση των έργων πληροφορικής στο δημόσιο τομέα.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αιτήσεις τηλεφωνικές («1502»)

Οι πολίτες παράλληλα με τη δυνατότητα που τους παρέχεται να μεταβαίνουν στα Κ.Ε.Π. ή στις Διοικητικές Αρχές και να ζητούν την έκδοση αντιγράφων βεβαιώσεων ή πιστοποιητικών, έχουν και το δικαίωμα να υποβάλουν τηλεφωνική αίτηση, μέσω του Ο.Τ.Ε.

Έτσι καλώντας τον τετραψήφιο αριθμό 1502 ζητούν την έκδοση και αποστολή, με συστημένη επιστολή, ορισμένων [πενήντα πέντε (55)] πιστοποιητικών ή βεβαιώσεων, στη διεύθυνση που δηλώνουν, καταβάλλοντας 4,20 ευρώ (τηλεφωνικό και ταχυδρομικό τέλος).

Εάν δεν ζητήσουν την αποστολή με συστημένη επιστολή και παραλάβουν τα αντίγραφα των πιστοποιητικών οι ίδιοι, από την αρμόδια υπηρεσία που τα εξέδωσε, τότε καταβάλλουν δύο (2) ευρώ, (κόστος τηλεφωνικής αίτησης).

Κατά το έτος 2006, 95.107 πιστοποιητικά ή βεβαιώσεις εκδόθηκαν από τις αρμόδιες Υπηρεσίες, με τη διαδικασία της τηλεφωνικής αίτησης (1502).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Aυτεπάγγελτη Αναζήτηση

Σύμφωνα με την αριθμ. ΔΙΑΔΠ/Α/17402/01-08-2006 κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών Δημόσια Διοίκησης και Αποκέντρωσης και Δικαιοσύνης “Αυτεπάγγελτη αναζήτηση πιστοποιητικών αρμοδιότητας Υπουργείου Δικαιοσύνης”

τα πιστοποιητικά :

1) Περί μη πτώχευσης,

2) Ότι δεν τελεί υπό εκκαθάριση,

3) Ότι δεν τελεί υπό πτωχευτικό συμβιβασμό ή άλλη ανάλογη κατάσταση,

4) Ότι δεν τελεί υπό αναγκαστική διαχείριση,

5) Ότι δεν τελεί υπό διαδικασία κήρυξης σε πτώχευσης,

6) Περί μη έκδοσης απόφασης αναγκαστικής εκκαθάρισης ή αναγκαστικής διαχείρισης ή πτωχευτικού συμβιβασμού,

7) Περί μη κατάθεσης αίτησης για αναγκαστική διαχείριση,

8) Περί μη τροποποίησης καταστατικού εταιρείας ή σωματείου,

9) Περί καταχώρησης ή μη εταιρείας ή σωματείου στο οικείο βιβλίο (μητρώο) του Πρωτοδικείου,

10) Αντίγραφο καταστατικού εταιρείας ή σωματείου που έχει κατατεθεί στο οικείο Πρωτοδικείο,

11) Περί μη θέσεως σε δικαστική συμπαράσταση, που εκδίδονται από τα Πρωτοδικεία, αναζητώνται αυτεπάγγελτα απο την δημοσια υπηρεσια που τα ζητά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Το συννημένο έγγραφο ειναι αυτο που χρησημοποιω οταν στελνω αναφορα/καταγγελία μεσω φαξ σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ δημοσια υπηρεσία. Αντιγραφο τησ καταγγελίας μου ΠΑΝΤΑ κοινοποιω με φαξ στο Συνηγορο του Πολιτη και κατα περιπτωση στο Υπουργειο Εσωτερικών - Τμημα σχεσεων Κρατους Πολιτη.

Επειδη η κατασταση με τις ΚΑΚΕΣ δημοσιες υπηρεσιες εχει παραγινει παντα εχω στο χαρτοφυλακα μου αυτο το εντυπο και οταν αρνουνται να με εξυπηρετησουν το συμπληρωνω ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ (επανω αριστερα με τα δικα μου στοιχεια - επανω δεξια με τα στοιχεια της υπηρεσιας - επειτα γραφω το κειμενο της καταγγελιας - ημερομηνια) και το καταθετω το πρωτοκολλο τησ υπηρεσιας. ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ.

Πιστεύω να φανει χρησημο..... :)

ENTYPO_KATAGGELIAS.zip

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
επισκέπτη Επισκέπτης-GIORGOS-

έμπτη, 17 Απρίλιος 2008

Στην τσιμπίδα ο διοικητής, ο επόπτης και υπάλληλος της ΔΟΥ Πάτρας

«Γρηγορόσημο» ύψους 30.000 ευρώ απαίτησαν ο διευθυντής, ο επόπτης και μία υπάλληλος της ΔΟΥ Πάτρας από επιχειρηματία της πόλης, ο οποίος προκειμένου να κάνει χρήση των διατάξεων του αναπτυξιακού νόμου ζήτησε έλεγχο των λογιστικών του βιβλίων.

Η υπόθεση αποκαλύφθηκε αργά το βράδυ της περασμένης Τρίτης με τη σύλληψη των δύο εκ των τριών εμπλεκομένων, του διευθυντή και της υπαλλήλου, στην κατοχή των οποίων βρέθηκε το ποσό των 30.000 ευρώ σε προσημειωμένα χαρτονομίσματα.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, ο επιχειρηματίας τον περασμένο Οκτώβριο μετέβη στο γραφείο του διευθυντή της ΔΟΥ Πάτρας ζητώντας έλεγχο των λογιστικών του βιβλίων για τα έτη από το 2002 έως το 2006. Ο διευθυντής της ΔΟΥ τον παρέπεμψε σε συγκεκριμένη υπάλληλο της Υπηρεσίας, η οποία απαίτησε αρχικά 2.000 ευρώ προκειμένου να επισπεύσει τον έλεγχο και να τύχει ο επιχειρηματίας ευνοϊκής μεταχείρισης σε περίπτωση που εντοπίζονταν παρατυπίες. Ο τελευταίος δεν ενέδωσε και δύο μήνες μετά μετέβη εκ νέου στη ΔΟΥ Πάτρας για να ενημερωθεί για την πορεία του ελέγχου. Τότε η υπάλληλος ισχυρίστηκε ότι εντόπισε πλαστά τιμολόγια προειδοποιώντας τον ότι κινδυνεύει με πρόστιμο ύψους από 110.000 έως 350.000 ευρώ. Για να τύχει λοιπόν ευνοϊκής μεταχείρισης και να του επιβάλει το κατώτερο πρόστιμο η υπάλληλος ζήτησε από τον επιχειρηματία 50.000 ευρώ, ενώ έπειτα από διαπραγματεύσεις το ποσό μειώθηκε στις 30.000 ευρώ... Ο επιχειρηματίας κατήγγειλε το περιστατικό στην Αστυνομική Διεύθυνση Αχαΐας και την περασμένη Τρίτη οπότε και είχε προγραμματιστεί η οριστική συνάντηση για την επίλυση του θέματος πραγματοποιήθηκε αστυνομική επιχείρηση που οδήγησε στη σύλληψη του διευθυντή και της υπαλλήλου. Στην κατοχή της τελευταίας βρέθηκαν τα 30.000 ευρώ σε προσημειωμένα χαρτονομίσματα, ενώ έως αργά χθες αναζητούνταν ο επόπτης της ΔΟΥ που φέρεται να εμπλέκεται στο περιστατικό. Σύμφωνα με όσα κατέθεσε ο επιχειρηματίας στους αστυνομικούς, οι κινήσεις της υπαλλήλου ήταν εν γνώσει τόσο του διευθυντή όσο και του επόπτη της ΔΟΥ Πάτρας.

Επισημαίνεται ότι για τον καταγγέλλοντα επιχειρηματία φορολογούμενο ισχύουν οι ευεργετικές διατάξεις προστασίας του, που προβλέπονται από το Ν. 3610/2007 για όσους καταγγέλλουν επίορκους εφοριακούς υπαλλήλους. Σύμφωνα με τη νομοθεσία, οι επιχειρήσεις που καταγγέλλουν φαινόμενα εκβιασμών και δωροδοκίας απαλλάσσονται από πρόστιμα και προσαυξήσεις για τις παραβάσεις που επιδιωκόταν η συγκάλυψη. Επίσης, δεν διενεργείται τακτικός φορολογικός έλεγχος στον φορολογούμενο που έκανε την καταγγελία για την τρέχουσα κατά τον χρόνο της δωροδοκίας χρήση καθώς και για τις επόμενες συνεχόμενες δύο χρήσεις.

KAΘHMEPINH 17/4/08

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Καλησπέρα σας,

Μπορεί κάποιος να μου πει ποια είναι η χρονική ισχύς μίας εξουσιοδότησης? Έψαξα σε όλα αυτά τα χρήσιμα που έχουν παρατεθεί, αλλά δεν κατάφερα να βρώ κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
Καλησπέρα σας,

Μπορεί κάποιος να μου πει ποια είναι η χρονική ισχύς μίας εξουσιοδότησης? Έψαξα σε όλα αυτά τα χρήσιμα που έχουν παρατεθεί, αλλά δεν κατάφερα να βρώ κάτι.

Εξι μήνες αν θυμάμαι καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, κάτι τέτοιο είχα υπόψη μου, απλά αναζητώ τον νόμο για να .....στηριχτώ :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, κάτι τέτοιο είχα υπόψη μου, απλά αναζητώ τον νόμο για να .....στηριχτώ :)

Καλησπερα.

Νομο δεν βρηκα, αλλα μια εγκυκλιο. Δεν ξερω αν θα εξυπηρετησει...

32_2009.zip

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος αν η εξυπηρέτηση λογιστών – δικηγόρων μεταξύ 2:30 - 3:00 στις ΔΟΥ, αφορά απλά την διενέργεια ερωτήσεων ή υποχρεούνται οι εφοριακοί να πραγματοποιούν και συναλλαγές?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Άλλαξε πάλι το ωράριο των ΔΟΥ? Πήγα σήμερα στη ΔΟΥ Ν.Ηρακλείου και είδα "εξυπηρέτηση ως τις 14:00". Ισχύει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
επισκέπτη Μαρινα

Καλησπερα και συγγνωμη εαν βρισκομαι σε αλλη ενοτητα, αλλα δεν ηξερα που να ενταξω αυτη την περιπτωση.

Υποψηφιος πελατης με εναρξη κομμωτηριο εδω και 6 χρονια!!!! ( σε περιοχη κατω των 1000 κατοικων ) μου ειπε οτι ακομα δεν εχει παρει την αδεια λειτουργιας απο τον Δημο!!!! γιατι λειπουν καποια υγειονομικα χαρτια απο τον φακελλο του ( δεν εχει παει για τις ιατρικες εξετασεις) .

επειδη πρωτη φορα μου τυχαινει κατι τετοιο , θα μπορουσε να με κατατοπησει καποιος για το τί μπορει να συμβει σε περιπτωση ξαφνικου ελεγχου?

η ευθυνη του λογιστη σε αυτη τη φαση ποια ειναι? ευχαριστω πολυ!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Καλημέρα σας,

Υπάρχει κάποιος νόμος-απόφαση ή οτιδήποτε άλλο που να υποχρεώνει τον πολίτη να τρέχει από τμήμα σε τμήμα της ίδιας υπηρεσίας (π.χ. ΔΟΥ για συλλογή υπογραφών) για να διεκπεραιώσει συγκεκριμένη υπόθεση με συγκεκριμένο τμήμα (π.χ. μια βεβαίωση από το τμήμα εισοδήματος );

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΙΩΘΩ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΣ!!!!

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΘΩΜΑΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

08/11/2013 πήγα να καταθέσω ΑΠΔ εκπρόθεσμή για λογαριασμό πελάτη μου λόγω μη υποβολής από τον προηγούμενο λογιστή .Με σφραγισμένο και υπογεγραμμένο έντυπο μου λέει ο ελεγκτής θέλω γνήσιο της υπογραφής .Φεύγω βάζω τον εργοδότη να πάει μέχρι τα ΚΕΠ να θεωρήσει γνήσιο της υπογραφής , όπου και το κάνει .Τρεις μέρες μετά πάω στο ΙΚΑ να καταθέσω CD Αίτηση και Υ.Δ. για το γνήσιο της υπογραφής .Αρνείται να το παραλάβει με σχόλιο "πλάκα μου κάνεις , περιμένεις τώρα να το παραλάβω εγώ αυτό " και λέγοντας ότι θέλει κάποιο κείμενο που δεν μου είπε ποτέ ποιο είναι και με ειρωνική συμπεριφορά κατόπιν διαπληκτισμού καταλήγει σε σχόλιο "αν δε μπορείς να κάνεις αυτές τις διαδικασίες μην κάνεις αυτή τη δουλειά"... Μπορώ να κάνω καταγγελία στην συγκεκριμμένη υπάλληλο για προσβλητική συμπεριφορά,μη εξυπηρέτηση και αδικαιολόγητη ταλαιπωρία ημερών από υπάλληλο στο υποκατάστημα στο ΙΚΑ Βέροιας καθώς και αδικαιολόγητη μη παραλαβή εγγράφων και αρχείου ΑΠΔ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...